Arabiska Fullblod

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabiska Fullblod

Haha, nää han fattar inte riktigt varför man ska anstränga benen till att kliva över färgade träpinnar :D

:)
zccu.jpg

Reining nästa? :D
Han är jättefin Noohr :love:

Det gör vi, det gör vi!;)
Mycket charmiga bilder!

Slås allt som oftast av hur vacker en arab kan vara helt naturell ...
Här har Exelencja inte sett en borste på flera veckor, men jag tycker att hon är urtypen av en vacker polsk gammal arab- lady!

1010264_594717090559858_95351129_n.jpg

Idag är jag orolig över lillprinsessan som gick omkull i hagen igår och nu vill hon knappt stöda på vänster bak :( Hon är ordinerad boxvila till måndag och därefter ska vi kontakta veterinären igen och åka in och röntga om hon fortfarande är halt :(

Har du tagit tempen på henne? Har hon någon fraktur så brukar de få feber.

Förstår att du är orolig ... Kolla temp och allmäntillstånd över helgen, som kimmis skriver, och så avvakta till måndag ....

Jag håller tummarna att det inte är något allvarligt. Om hon gått omkull kan hon ju ha fläkt sig, det blir de väldigt halta av. Kram på er!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Vi har ingen "riktig" tråd för våra telningar från i våras och somras. Här kan vi följas åt! Min gosse efter King Olymbrio L är...
Svar
4
· Visningar
421
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka