Tackar för svaret!
Nu ska jag strax krypa i korgen, det har varit en lååång dag för mig, stiger upp kl 6 varje morgon och tar hand om barnen (hästarna) och brukar normalt sova runt 22 så för mig är det här rena natten,
.
Jag pratar med veterinären imorgon om han kan spara plåtarna på hingsten, ska försöka få tag på ARAB oxå och se vad de har att säga. Barnen är båda e.Garanti, den ena med Nostalgia som mor, hingsten är u. Narissa. De kommer båda (eller rättare sagt, alla tre) från Wilza Arabstuteri, Ulrika Westblom. Har även en andra hingst e.Garanti, väldigt trevliga individer allihopa. Lillkillen som är 2 i år skall visas på Kumla i Maj, sen blir det väl nån till innan Riksen, är mkt charmig gosse med massor av egen vilja
. Hoppas bara på att han växer länge till för han är inte särskilt stor, skulle tippa på att han ligger runt 1.40.
De stora gossarna som är 3 i år skall kvala i Maj om schemat håller, mitt första år som tränare och det känns helt ok än så länge, det återstår att se om mina metoder om träning håller, skyndar långsamt.
Nää, kan sitta här i timmar och skriva om mina älsklingar men klockan tickar och snart ska man upp igen.
Tycker väldigt mkt om Milagro, han är en stilig herre! Sov gott, det gör jag snart, zzz...