Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar o väntar på bilder från Kumla o Riks...undrar om jag tittar på fel sida?
*kl
Fick inget svar på mitt förra inlägg, så försöker igen. Tycker ni att det är idé att röntga en unghäst, för att försäkra sig om att den inte kommer få problem med lösa benbitar oh cystor längre fram? Eller är det främst de som ska gå i avel som bör röntgas?
Jag kan faktiskt inte komma på en enda orsak till att inte röntga. En god vän till mig, B-tränare i hoppning, exportröntgar alltid alla unghästar (inga araber, oftast halvblod) innan de rids in, just för att hon vill veta att det inte finns några fysiska hinder innan hon sätter dem i arbete.*kl
Fick inget svar på mitt förra inlägg, så försöker igen. Tycker ni att det är idé att röntga en unghäst, för att försäkra sig om att den inte kommer få problem med lösa benbitar oh cystor längre fram? Eller är det främst de som ska gå i avel som bör röntgas?
*kl*
Äldre utställningsresultat, var kan man hitta det? På sahf.se finns till 2002 men ännu äldre? Söker en speciell hingst.![]()