Är orolig över min hälsa.o69

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska förklara min situation men när jag var ute och cyklade så blev jag. Yr samt. Orkar inte cykla så mycket som Jag brukar jag orka gå mycket men nu vet jag inte hur det ska bli. Kräktes med men det kom bara vatten är trött mår väl skapligt men är lite orolig just nu. Hur ska jag göra för att det blir bättre? Har ju haft lite högt blodtryck men tror inte det är haken utan mera att blodsockret var lågt.

Vet inte om hon kan hjälpa mig. Ska till läga att jag har haft mycket bättre kondis förut men nu är den sämr.

Jag blir yr så det svartnar för ögonen och känner att jag vill kräkas om jag cyklar utan att ha ätit tillräckligt innan, det kommer när jag kliver av cykeln, ibland är jag såpass yr att jag måste sätta mig en stund. Jag har generellt ganska lågt blodtryck, så för mig hänger det antagligen ihop med det också. Skitläskigt när det händer, och det händer både när jag är i form och otränad, men det verkar kännas farligare än det är. Och jag har som sagt kopplat det till att det händer när jag ätit för lite.

Sen bör jag ju tillägga för ordningens skull, att bara för att det är så för mig är det inte säkert att det är detsamma för dig.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 445
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 055
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
705
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar