Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är redan så trångt här att jag nog inte skulle märka om du flyttade in. Om inte annat skulle du vara täckt av kelsjuka BCs till den grad att du inte syntes.Jag är ju ett fyllenick!
Nä, jag är sånhär, tycker jag. Men är ju lättare för andra att avgöra än för mig. Men jag försöker inte vara någon annan. Skulle jag vara någon annan vill jag vara @Migo , ha massa bordercollies och kor (fast förvandlade till getter) och corgisar.
Det är redan så trångt här att jag nog inte skulle märka om du flyttade in. Om inte annat skulle du vara täckt av kelsjuka BCs till den grad att du inte syntes.
Jag tror att jag är som jag är. Ibland gör det sig inte så bra i skrift utan hade behövt glimten i ögat, och ibland är det tur att tonfallet inte framkommer.
Jag är nog en aning vassare i mina kommentarer i irl, där finns minspel och kroppsspråk som gör att man kan visa vad man menar. Jag är mer nertonad här och backar undan diskussioner som jag i irl tar utan några problem.Jösses har följt lite trådar här nu och blir förvånad över vissa användares attityder.
Är ni likadana i privata livet?
En del verkar svara för att provocera.
Ja, och kanske på ett sätt nej.Jösses har följt lite trådar här nu och blir förvånad över vissa användares attityder.
Jag är likadan. Nu är jag inte alltid superaktiv här men jag "hugger" lika mycket IRL. Att det blir mer diskussioner här är kanske för att jag IRL aktivt undviker att umgås med folk som röstar på SD/är rasister/sexister/whatever. Jag vill inte ha såna människor omkring mig. Slinker nån igenom (på fest/middag/whatever) så tar jag diskussionen då också.Jösses har följt lite trådar här nu och blir förvånad över vissa användares attityder.