Sv: Är Krafft ett dåligt foder?
Jag läser dina inlägg väldigt noggrant och varenda gång så saknas det fakta utan bara lösrykta påstående.
Var det inte båda hästarna som dött?
Men du skriver ju själv att du har hört det från din kompis som har hört det från veterinären. Det är typiskt för myter. En annan typisk sak för myter är att det aldrig finns några fakta utan bara en massa påstående.
Om en häst hade dött av Kraffts sortiment så hade nog Krafft väldigt gärna velat ha reda på det. Varför i hela friden anmälda man inte detta så att det blev en ordentligt utredning? Jo för att någons kompis har hört från veterinären att........
Det enda jag påstår är att jag vill ha fakta. Jag är som sagt intresserad av att komma i kontakt med både kompisen och veterinären. Jag skulle väldigt gärna även vilja se obduktionsprotokollet.
Om det nu är så att du inte försöker svarmåla ett varumärke, varför sprider du då dessa faktalösa rykten?
Mvh
Tora
Sorry, men nu drar jag mig ur denna diskussionen. Du läser inte mina inlägg ordentligt överhuvudtaget. Jag KÄNDE både hästen och hästägaren mycket väl. Detta är inte någonting jag hört av någon väninnas, kompis, kompis.
Tycker också det är ganska respektlöst mot hästägare och veterinär att bara säga att de har fel, "det kan ABSOLUT inte vara krafft. vad somhelst annat men inte krafften", det är vad du påstår.
Och jag struntar i om märket på fodret är krafft eller något annat, just detta foder dog hästen av, och den andra var också nära att stryka med. Jag har dålig erfarenhet av fodret och vill inte ge min häst detta. Punkt slut. Att många är nöjda med kraffts pellets har jag inget emot, klart som sjutton man är nöjd om det funkar bra på ens häst.
Jag försöker inte svartmåla deras varumärke eller så, jag talar utifrån egen erfarenhet av en specifik fodersort.
tack för mig.
Jag läser dina inlägg väldigt noggrant och varenda gång så saknas det fakta utan bara lösrykta påstående.
Var det inte båda hästarna som dött?
Men du skriver ju själv att du har hört det från din kompis som har hört det från veterinären. Det är typiskt för myter. En annan typisk sak för myter är att det aldrig finns några fakta utan bara en massa påstående.
Om en häst hade dött av Kraffts sortiment så hade nog Krafft väldigt gärna velat ha reda på det. Varför i hela friden anmälda man inte detta så att det blev en ordentligt utredning? Jo för att någons kompis har hört från veterinären att........
Det enda jag påstår är att jag vill ha fakta. Jag är som sagt intresserad av att komma i kontakt med både kompisen och veterinären. Jag skulle väldigt gärna även vilja se obduktionsprotokollet.
Om det nu är så att du inte försöker svarmåla ett varumärke, varför sprider du då dessa faktalösa rykten?
Mvh
Tora