Är jag redo?

annie_cool

Trådstartare
hej Jag vet inte själv men har varit singel i nästan hela mitt liv. har ej haft nån kille. har inte velat ha efter allt som har hänt men nu kanske . Om jag är redo är 24 år . Vad tycker ni? ska jag försöka skaffa mig en pojkvän? Eller ska jag vänta ett tag till? Har inte några planer på att skaffa barn med den jag väljer inte på en gång.Jag mår skapligt bra just nu.Kan en en liten längtan finns att ha nån att kunna prata med.:D

Sv: Är jag redo?

Som svar, shit happens. Den dagen det kommer in en man i ditt liv så händer det bara. Det är dumt att kämpa emot hjärtat, man förlorar alltid. Men, det kommer inte att knacka på heta män på din dörr o fråga om de får bjuda dig på dejt. Nästa gång nån frågar, tacka ja, se hur det känns. Nästa gång du ser nån som du har dragning till, så bjud ut honom. Man måste öva innan man blir bra på nåt :)

Men tycker ni att jag är redo. Eter allt som jag har gått i genom tänker mest på min pappas död.

Det kan nog bara du veta.
Med tanke på att du funderar på kärlek och relationer så kan det ju absolut vara ett tecken på att du mår bättre.

Du kommer aldrig att bli redo för pojkvän.

Men du skulle behöva en riktigt bra tjejkompis! :)

Det där kändes väl lite väl onödigt att skriva? Vadå "du kommer aldrig bli redo?"
Vad är det som talar för att någon aldrig kommer bli redo för en pojkvän? Och vem bestämmer om man är redo eller ej?

TS, känner du själv att du är redo så är du det. Som någon annan sa så brukar det komma ganska naturligt :)

Det där kändes väl lite väl onödigt att skriva? Vadå "du kommer aldrig bli redo?"
Vad är det som talar för att någon aldrig kommer bli redo för en pojkvän?

TS, känner du själv att du är redo så är du det. Som någon annan sa så brukar det komma ganska naturligt :)

+ 1 på det!

Inte speciellt schysst. Har man inget snällt att säga så behöver man inget säga alls.

Du kommer hitta någon du med TS. Det kommer när det kommer :)
Träffade min man bara sådär, och 8 år senare är det fortfarande vi.

Alltså, det spelar ju ingen roll om vi är nöjda eller inte. Sagt är ju sagt och oavsett om du tar bort det eller inte så har ju TS sett det. Man får ju liksom stå för det man säger, tycker jag...

Skacka PM till mig om du vill lära känna mig mera Vill inte att denna tråd ska bli ja ni vet.Plus hatar när folk ska tracka ner mig blir sårad av det.

Försök att inte ta åt dig av korkade användare här som inte tänker längre än näsan räcker, det säger mer om dem än vad det säger om dig.

Om du är redo för en pojkvän kan bara du svara på, men att det skulle avgöras av huruvida du kommit över förlusten av din pappa eller ej tror jag inte. En kärlek i livet har ingenting med det sorgliga som hänt att göra och sorg måste få gå parallellt med lycka. Jag är säker på att det finns någon som passar just dig som du kommer att träffa när tiden är rätt :)

Är ganska så an att bli nertryckt av andra, Har blivit satt för mobbing ända sen jag gick i skolan i grundskolan. så.

Vad är det som talar för att någon aldrig kommer bli redo för en pojkvän? Och vem bestämmer om man är redo eller ej?

:bow::bow:
Vouge - kan du inte bara acceptera att alla är olika!? :mad:
Ts är, som jag skrev i en annan tråd, en mycket snäll och trevlig tjej och jag tror absolut att det finns killar som inser det också!

Annie: jag förstår att du blir sårad, det blir alla när någon bestämt sig för att hacka ner på allt man säger och skriver.
Men jag hoppas du hittar styrkan att strunta i de som inte kan bete sig, och se till de som faktiskt har bra svar att ge dig, och respekterar dig för den du är! :)

Ang. frågan så tänker jag (liksom de flesta andra) att det bara är du som kan känna ifall du är redo.
Ålder spelar ingen roll, vissa känner sig redo för pojkvän när de är 13...andra när de är 30 och uppåt.
Dessutom är det ju inget krav att det ska vara på ett speciellt sätt, utan du och blivande partner kommer hitta en relation som funkar för er :)

Senast ändrad:

Va?! Vad var det där för påhopp? Lägg bara av.

Till TS, som flera sagt är det bara du som kan känna det. Känn ingen hets och press bara :)

Svår fråga att besvara för någon annan. Men om din längtan enbart är att ha någon att prata med så behöver det inte vara ett förhållande. Eller hur?

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 800
Senast: Oh_really
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Tuggben
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 621
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar