Sv: Är inte priset lite väl lågt?
Precis så känner jag lite grann, men jag är av den typen att jag vill inte säga något till ägaren eller krångla, då jag gärna vill ha honom, men jagm enar lägger jag till några tusen kan jag få en yngre arab, och en utan några gamla skador. Plus att denna herrn måste ha specilsadel, så vi har haft 5 olika sadlar och testat och har hittat en nu som passar. Så även där blir det lite problem om jag vill köpa en ny, men detta är ju inget som jag kan begära att få priset sänkt på tycker jag, dock var jag väl inte helt informerad om det när jag fick honom på foder.
Sen vill jag heller inte gnälla, då ägaren är så snäll mot mig, och hjälpt mig leta sadlar, och äen sagt att jag får honom på avbetalning, då jag inte har något jobb just nu. ( har hö och foder så det räcker hela vintern, och en buffert om vet, bör komma ut, så inget påhopp om det tack)
Men jag funderar på, om jag ska föeslå att jag inte köper honom utan har honom på foder istället, livet ut. För hon sa till mig att han ska inte säljas, men jag får köpa honom, men annars så säljer hon honom inte till någon annan. Så egentligen borde hon ju sätta hästen främst, och låta mig behålla honom på foder, då hon är kalasnöjd med hur han har det hos mig.