Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knapplån
Det kan vara värt att tillägga att hästarna "göds upp" och görs "fit" för tävling, får sina meriter, och tas sedan NER i vikt, för att de inte ska behöva bära på dessa extra kilona.
Hos många hingstägare i USA är det inte tillåtet att fota hingstarna, eftersom de inte är i det extrema showskick de var när de tävlades.
Så de går alltså oftast INTE omkring och ser ut sådär hela livet! Har man en värdefull avelshingst, är man rädd om den.
Det är ingen som lyssnar på oss :smirk:
Jo så kan de nog vara men vad är det som tilltalar stoägarna med dessa extrema hästar??
Jag browsade genom lite amerikanska hästsidor och fick syn på den här hästen. Som sägs vara nån slags guld-hingst, men han ser ju inte normal ut. Vad tycker ni westernfolk?
fy f**n !!! vart e aveln på väg? Va e de man vill uppnå ? En hästig varitaion av beligian blue??? Känns inte som om de hästarna är anvåndbara till något !!
ja men varför vad har de för fördelar ?? varför vill man ha dom så extrema??
jag kan ingenting om den här typen av hästar men regerade starkt på bilderna.... ser inte ok ut enligt mig
ja men varför vad har de för fördelar ?? varför vill man ha dom så extrema??
jag kan ingenting om den här typen av hästar men regerade starkt på bilderna.... ser inte ok ut enligt mig
Jag browsade genom lite amerikanska hästsidor och fick syn på den här hästen. Som sägs vara nån slags guld-hingst, men han ser ju inte normal ut. Vad tycker ni westernfolk?