Är detta en riktig häst!

Sv: Är detta en riktig häst!

puha det er godt nok ikke en hest for mig den der.
häst på steroider ville jeg mene, hvad gör de fo at få den så muskulös, selv som föl er han ekstrem.

Det är ju inte klokt!'

Har ni sett fölbilderna nere på sidan, även fölen är ju bulkiga. Jag slår vad om att de utfodrar med hormoner eller nåt för att få dem att se ut så. Un-fu**ing-believable!:crazy:
Tror inte att de fodrar m hormoner, dock med mkt protein, energirikt foder.

Gud i... min första tanke är belgian blue.. finns det klokt folk som vill ha sånna hästar?

Kl
Hästen är ju fotat liite underifrån-bakifrån, vilket för att man ser musklerna på ett annat sätt.
Fuskisar :mad:! ;)

:rofl:´Satt jättelänge och försökte komma på vad som var fel med det ordet.... men jag kom aldrig på det! :D

Är det då man ahr för mkt i huvudet eller? :cool:

Maby baby :D

Fast å andra sidan vet jag ju egentligen hur det stavas! :cool:

Korkat när man sitter o tittar på ett ord o för sitt liv inte kan komma på vad felet är :o

usss...jag blev riktigt illamående när jag såg dom här. Nog för att jag ofta tycker att westernhästar (inte alla och skriver inte ut ras så jag inte skriver fel ras...) kan vara fula med korta framben och enorma rumpor men det här. Har aldrig sett en fulare häst en dessa jätterumpor. Uck!

Dessa hästar liknar bodybuilders. Tycker de ser ut att gå på anabola eller någonting :angel:

Galet iaf!

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
821
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat