Är detta en riktig häst!

Sv: Är detta en riktig häst!

Titta man på honom när han är 8 månader påminner han ganska mycket om den häst som alla förfasar sig över i början av tråden. Men nu när han är äldre tycker jag han blitt ganska snygg, dock lite för mycket "hängrumpa".

Såg också det när jag satt och tittade på bilderna innan jag lade in dem här..... :D

Super snygg:banana:
Köp senaste Hästmagazinet allihopa:bump: Ras specialen:QUARTER

Jag gillar verkligen han huvud...:love: Resten är inte heller illa, fast jag skulle inte vilja försöka få en sadel att ligga still på honom...;) Undrar var de gömt manken? Liiite mindre hängröv så var han perfekt... :D

Barbacka? :D

Bonnie är sååå vacker! O inte helt osläkt med "min" Emil heller :love:

Det roliga med Karribian Kid är ju att han faktiskt är Hypp N/N, vilket inte giganterna brukar vara!

Barbacka? :D

Bonnie är sååå vacker! O inte helt osläkt med "min" Emil heller :love:

Det roliga med Karribian Kid är ju att han faktiskt är Hypp N/N, vilket inte giganterna brukar vara!

BARBACKA!!!!! :eek: Med min dåliga balans!! :eek: Har precis börjat att kunna fortsätta trava när jag tappar en stigbygel ju!!
Galna människa.... ;)

Gillar både mamma och son, fast det tog ett tag för mig att bli "van" med alla dras muskler och liksom se förbi dem en aning....

Måste erkänna att hästen ser bättre ut, ja... Varför göra om fotona så att dom blir extrema??? För det var gjort på det första, eller...???

:cool:

jo men de är ju de jag menar, de är så lätt att fixa till nått i photoshop. så jag tror inte att den smala konstiga hästen på riktigt.

Var bara tvungen att visa eftersom de debatteras så vilt om just den hästen och om den är avlad så. När jag förstorade upp bilden i photoshop och då syntes luddiga kanter, så man kan nog säga att de var omgjord från början ja.:)

Den blev ju riktigt snygg med en nu riktig hals till kroppen.

Jo, att den är utklippt syns ju direkt.. men frågan är väl om de har ändrat på den eller inte, på själva utseendet?
Jag vet inte, kanske.

Måste säga att de vart en mycket intressant tråd att läsa. Tyckte som många andra, Men herre gud när jag såg första bilden. men har nu läst igenom tråden och visst de kanske ser extremt ut för en annan som inte är de minsta insatt i rasen. men många raser tycker folk på ett eller annat sätt är extrema. Frieserns hållning tex.

Efter att ha sett filmen på kusen som busar runt så får jag ändra uppfattningen om att dom kan väl knappast röra sej.

Visste för övrigt inte att guater (stavas:angel:) hade så lätt för att sätat muskler. Kan ni smitta över de till mina hästar tro?:D

Jo, att den är utklippt syns ju direkt.. men frågan är väl om de har ändrat på den eller inte, på själva utseendet?
Jag vet inte, kanske.

Ja men jag gjorde om den väldigt snabbt hade jag lagt mer tid skulle ni inte märka minsta skillnad utan att granska i riktig närbild.
svansen såg inte direkt riktig ut innan.

Men iallafall så kan man alltid trolla med bilder. :angel:

Jag menade på orginalbilden, inte din förbättring :P

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
821
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka