Är detta en riktig häst!

Sv: Är detta en riktig häst!

Lenita: Nej, jag har inte hur mycket pengar som helst men jag skulle inte vilja tjäna pengar på vad som helst, lite moral och empati har man ju....

Ursäkta att jag lägger mig i erat lilla ordbajskrig :) men var tycker du ha läst dig till att Lenita skulle kunna tjäna pengar på vad som helst, och inte har någon moral och empati?

*nyfiken*

Pengar? Om du har nåt bra tips på hur man får in pengar så tar jag tacksamt emot det....

Bla det här som hon skrivit. Och VAR har jag skrivit att jag har hur mycket pengar som helst? Herregud...
Nä, jag har sagt vad jag tycker om det hela sen hur mycket pengar var och en har ger jag blanka f**n i.

Ordbajskriget har varit ömsesidigt bara så du vet det...

Dessutom har jag inte påstått att Lenita inte har någon moral eller empati. Det jag skriver är att JAG inte skulle kunna tjäna pengar på vad som helst för att JAG har empati och moral...

Jag har väl inte tagit upp din ekomomi nånstans.

Och jag har inte sett att Lenita skriver det du menar, hänvisa gärna.

Att hon skriver att det ÄR så i industrin är väl knappast samma sak som att HON tycker det är rätt?

Sen vad hon tycker eller inte tycker om Halterhästar som sådana är ytterligare en helt annan sak.

Blanda inte ihop det.

Jag skrev ert ordbajseri, läs gärna vad vi skriver lite nogrannare är du snäll!

Ja...Herregud.....

Nä du har inte tagit upp min ekonomi och det är inte med dig jag har haft ett "ordbajskrig" med heller, förräns nu tydligen...
Du får gärna läsa våra inlägg så kanske du förstår så slipper jag citera allt igen..

Var har jag påstått att jag vill tjäna pengar på vad som helst då??? Visa gärna....

Men du skrev ju tidigare att du gärna hade velat tjäna pengar på hästarna! Har jag helt missuppfattat dig??
Och baraför att jag inte ville det påstod du att jag hade hur mycket pengar som helst...
Hallå, är det samma människa jag pratar med..

Jag har bara påvisat att det är så det är i hästindustrin inte att jag håller på med sådant, och detta med pengar var från min sida ett tydligen misslyckat försök till att lätta upp det hela men det togs på fel sätt...... :crazy:

Ursäkta att jag lägger mig i erat lilla ordbajskrig

Ja du, vet du ens vad du skriver..........

Det där förstår jag inte, det får du gärna förklara.

Det var ju just det jag meande, att det var ert "krig" och inte bara DITT.

Jag är inte intresserad av något "kriog" med dig eller någon annan, jag reagerar bara på att du klart och tydligt skriver "Men du är antagligen likadan eftersom du är väldigt sugen på att tjäna pengar på dessa djur.." och anser att det är obefogat. Vill gärna se vart du tycker se dig att Lenita är sådan! :confused:

Sedan kan hon säkert utkämpa sina egna fighter, så jag avslutar min iläggning nu, men vill fortfarande gärna se en hänvisning!

Menar du ALLA hästar i den här tråden? :angel:
Pengar? Om du har nåt bra tips på hur man får in pengar så tar jag tacksamt emot det....

Med detta citat fattade jag dej som att du gärna hade velat tjäna pengar på dessa extrema djur...

Ja, vem vill inte tjäna pengar! :)

Jag försöker tjäna pengar på mina hästar dagligen, jag försöker tom leva på det! Men det betyder inte att jag skulle proppa i dom hormoner eller tvinga dom att stå inne jämt, eller andra knasiga grejer.....

Det var generellt menat...pengar finns det ju alltid knapert med när man har häst....;)

Då ska man va bra fattig om man vill tjänar pengar på ett djurs bekostnad...

Säger igen, har jag uttryckligen sagt att jag vill det??
Vad jag kan se så uttrycker jag bara en önskan om bättre ekonomi inte att jag vill få det på bekostnad av något djur..

Du var snabbare än mej med att skriva ett svar.

Nä, pengar är aldrig fel

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
821
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: cassiopeja
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30