Är det någon som vet....

G

Gunther

....varför Boxholms RK har ställt in sin regionala fälttävlan den 3-4 juli? :(
Det hände med väldigt kort varsel. :confused: Jag hade precis tänkt att anmäla mig.

För övrigt, hur är terrängbanan att rida?
Är det någon som har tävlat där eller varit med och arrangerat?
Hur ligger banan till i svårighetsgrad? :p Brukar banan vara lätt att komma ihåg? :D

Nej vad tråkigt :( Du får komma och titta på mig i Segersjö samma helg i stället :angel:

Ja, det är jättetråkigt! :cry:
Jag har till och med fixat hästskötare - min 14-åriga stallkamrat som blev jätteglad över att få följa med. Suck, nu blir hon också ledsen.... :crazy:

Du har rätt, jag får trösta mig med att kolla på dig i Segersjö istället. :)
Fast det är mycket roligare att rida själv. :p

Ja visst är det tråkigt! Jag blev riktigt besviken... :crazy:

De sa att de inte hade någon banbyggare till terrängen, och att det var svårt att skaffa folk med så kort varsel.

Ja det är verkligen tråkigt :( Jag skulle dit... Vad finns det egentligen för tävlingar kvar i juli förrutom Falkenberg? Jag har hört rykte om att Romeleåsen blir inställt men jag har inte ringt för att kolla om det stämmer, någon som vet?

Segersjö finns kvar. Men vad har Falkenberg och Romeleåsen gemensamt :confused:

romeleåsen kommer inte attt ha några tävlingar i år enligt en mycket säker källa

Romeleåsen och falkenberg har inget gemensamt, jag bara undrade vilka tävlingar som var kvar i juli över lag. Nu har jag kollat terminen och då finns även Sergersjö, Ribergsborg och mantorps hunting. ( I Sverige)
Jag kollade även Romeleåsens hemsida och där står det att tävlingen är inställd :(

Hur kan dom komma på att de inte har någon banbyggare såhär i sista minuten? :( Jag trodde alltid att sånt var fixat långt i förväg. :confused:
Hur är banan attt rida annars? Är den svår, rolig osv? *siktar in mig på nästa år*. :d

Banbyggaren kanske har lämnat återbud? Sjuk, skadad eller något.
Vi har ett par gånger råkat ut för att dressyrdomare (till vanlig dressyrtävling då) lämnat återbud dagen före tävlingen. Det är inte helt lätt att hitta en ny med kort varsel, i ett fall fick vi fixa box till 'nya' domarens häst så hon kunde döma i klassen före den hon skulle rida.

Jag begriper mig inte heller på det... :confused:

Har aldrig ridit där själv, men känner flera som gjort det. Enligt dem så är det så himla FINT! Härlig kuperad bokskog och underbara omgivningar. Låter hur mysigt som helst! :love:

Faaan vad trist att de ställer in!! :cry:

Ja, det är klart.... jag antar att det inte finns obegränsat med folk som dömer ft heller.
Synd var det i alla fall.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 637
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
12 131
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV