Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
:smirk:
Du vet ingenting alls om mig
H
Vad är det som är så svårt att våga erkänna??? Att hovslagare också vill tjäna pengar eller det är tabu?
Inte jag heller mer än det du själv har avslöjat.
Denna länk talar väl sitt tydliga språk avseende dina ekonomiska kunskaper.
Bifogar:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=705714
Resa får du dra även som egen företagare, dock får du tillbaka mindre än när du pendlar till ditt jobb
Naturligtvis inte! Självklart vill jag tjäna så mycket som möjligt på mitt favoritjobb, inget hemligt i det? Finns väl ingen hovslagare som inte vill tjäna pengar..?
Min pappa har haft företag sedan 60-talet så jag har alltid varit nära eget företagande.
Mitt företag har jag haft i snart 2år
Ja jag vet att det finns många trådar om detta men jag vill veta lite mer om det jag håller på med.
Jag har träningar varje vecka och skulle vilja ta in dessa i ett bolag på ngt vis.
Hur fungerar det?
Betalar jag endast in momsen eller tillkommer det skatter?
Jag skall ha detta vid sidan om mitt vanliga heltidsarbete, går det?
Liksom jag vill spara pengar, därför så anser jag mig ha rätt till att säga att jag tycker att 1300kr för en normalskoning är dyrt
Hur länge du varit företagare vet jag. Sen februari förra året...Lite research säger så mycket...
Du vet inte vad jag kan om bilar tex
A
Har jag sagt nåt om det? Fly inte ämnet här! Kan du hålla med om att kvalité ska få kosta?
Haha! Nä, det vet jag inte. MEN det du skriver avsläjar väldigt mcket om vad du INTE vet om bilar....
Så här nära eget företagande var du för lite drygt ett och ett halvt år sen:
Det gör dig inte särskilt övertygande...
Snart 2år vad jag vet så är vi om någon dag inne i december och mitt företag reggades januari -06
Du måste vara totalt obildbar om du inte vet att man kan få insikt i väldigt mkt på närmare ett år
Du måste vara totalt obildbar om du inte vet att man kan få insikt i väldigt mkt på närmare ett år
Erfarenhet, får man inte på ett år...
Erfarenhet, får man inte på ett år...
Citat Bella klara: Min pappa har haft företag sedan 60-talet så jag har alltid varit nära eget företagande.
Tydligen inte kunskap heller på drygt 27 år.
vdb är obildbar och jag jag är obildbar.
Räcker det inte med denna typ av finare ord för att kalla folk för idioter eller tänker du även skriva att boj oxå är obildbar.
Nåå,,, kan du svara på min tidigare stälda fråga om du är A,B eller C tränare????
En typ av personer som jag verkligen känner empati för är folk som aldrig kan erkänna sina egna fel och brister. Den dagen man anser sig fullärd är oxå den dagen man slutar utvecklas.
Det gör inte ont att erkänna sina fel och brister, däremot så kan det svida enormt att vägra erkänna dom i andras ögon.