Är det bara jag som är rörd i soffan?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare _eeky_
  • Startdatum Startdatum
Sv: Är det bara jag som är rörd i soffan?

Japp, gör så. :) Jag håller dock inte med. Tycker det smäller högre att slå Super Light och vara med bland de riktiga kanonerna i Frankrike.

Camilla Highness
Lie Detector
Olganina
Fama Currit
Jodas Julia (kanske inte räknas?)

HTF är fin också, men inte bäst.

SL har ju passerat zeint och var dessutom ofräsch i Gbg. Räknar man sånt var Karate Chop bättre än Mack Lobell.

Ja, det finns ju mycket att skylla på för att förringa Camilla Highness prestation. Super Light var inte den enda guldhästen hon slog i det loppet.

Dessutom gick hon faktiskt bra i Criterium de Vitesse även om hon inte fick med sig pengar där. Men då mötte hon ju också riktiga elithästar (till skillnad från det motstånd som HTF har mött - för det har faktiskt inte varit några underdjur).

Hoity Toity är en jättebra häst och hon klättrar säkert upp i guld också, men för dagen tycker jag inte att hon är Sveriges bästa äldre sto.

Senast ändrad:

Fast jag förringar ju inte Camilla. Jag ser henne som en bättre häst,men hon har en bit till sin toppform efter skadan.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig...
2
Svar
23
· Visningar
4 060
Senast: Nirvana
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 433
Senast: Mirre
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 655
Senast: Fille
·
H
Ridning Vill börja med att skriva att jag VET att det redan finns liknande trådar där folk skriver om deras rädsla för hästar och ridning av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 781
Senast: help_me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V