Är det bara jag som är rörd i soffan?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare _eeky_
  • Startdatum Startdatum
E

_eeky_

Efter att ha sett Hoity Toity Face´s uppvisning och Jenny J Karlssons glädjetårar efteråt? Vad glad man blir att se kuskar som verkligen blir glada när de vinner istället för dessa, ursäkta nu, oftast surmulna gubbar... ;):D

Sv: Är det bara jag som är rörd i soffan?

Jag såg loppet live!

Det är härligt, vilken häst!:laugh:
Roligt att se.
Det är trav när det är som bäst!!

Det är alltid underbart när gubbmaffain får på nöten ;).
Och Hoity,vilken häst :love:.
Svergies bästa sto?

Jag vart riktigt rörd, var huur nära som helst på att börja snyfta här i soffan! Höll alla tummar jag hade, och de gick vägen! :D

Såg loppet och det var ju fantastiskt underbart och vilken glädje. Blev lite rörd jag med. Sen måste jag ju säga att hästens tränare verkligen hade lugnet, han var ju skitsöt. Vilka radarpar :love:

Jag känner verkligen med dem, jag har så lätt för att grina om det är nåt sånt!
Det var nån dag på V7 när ett kallblod vann, kommer inte ihåg namnet men det är den som skulle få åka ner och springa i Frankrike sen... Hur som helst, när hästens äldre karl till tränare intervjuades efteråt med tårar i hela ögonen och han kunde knappt prata, då brast det för mig!! :cry:

Jag känner verkligen med dem, jag har så lätt för att grina om det är nåt sånt!
Det var nån dag på V7 när ett kallblod vann, kommer inte ihåg namnet men det är den som skulle få åka ner och springa i Frankrike sen... Hur som helst, när hästens äldre karl till tränare intervjuades efteråt med tårar i hela ögonen och han kunde knappt prata, då brast det för mig!! :cry:

Det var Stampings ägare men det var så jag skämdes när intervjubruden inte kunde lämna honom ifred någon gång.

Nu ska hon verkligen inte höjas till skyarna och kallas för Sveriges bästa sto, finns många som går före.

Jag menade väl äldre ston. Camilla är väl en bättre häst- men hur är formen? Form slår ofta klass.

Hon vann guldspecialen för en månad sen, så formen lär nog vara rätt bra. Hon slog ju guldhästar då som Super Light mfl. Sen var hon med i Cagnes sur Mere (fick stryk av Meaulnes du Corta mfl) för ett par veckor sedan och startar sedan på torsdag.

Senast ändrad:

Ändrar till "för dagens bästa äldre sto"
jag såg loppet som Camilla vann på Åby. Håller ändå Hoity högre för dagen.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig...
2
Svar
23
· Visningar
4 060
Senast: Nirvana
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 433
Senast: Mirre
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 655
Senast: Fille
·
H
Ridning Vill börja med att skriva att jag VET att det redan finns liknande trådar där folk skriver om deras rädsla för hästar och ridning av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 781
Senast: help_me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V