Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, han väljer inte själv att gå i en låg form. Jag rider honom med lösa tyglar, så jag har inte dragit upp honom alls. Jag tycker också att det är viktigt att hästen söker framåt-nedåt, men jag tror tyvärr inte att det löser de problem jag upplever med hästen idag.
Det är möjligt att det sitter bak, men veterinärerna har ingen anledning att tro det eftersom han visar tydlig ömhet i framknä och framkota, och knappt något bak. Man kan ju kolla igenom "hela" hästen på jakt efter orsak (om det nu är en annan orsak till problemet fram), men det är ju inte hållbart. Hästen är röntgad ua i bakknäna, och de har provat att släcka det bakknä där hästen visade lite ömhet efter böjprov, utan att det ger någon effekt. Varför säger du att problemet "troligen" sitter bak, vad grundar du det på? Det kan ju lika gärna sitta antingen bara i fram, i ryggen, nacken, korset eller bak. Men det är inte mycket som tyder på något annat än att det är fram det sitter i dagsläget.