AR *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: AR *bildtråd*

Verkligen fina bilder! Duktig islänning du har!

Välkommen hit förresten, hoppas du berikar vårt forum med mycket kunskap :)

hej hej!

Få se om man törs lägga ut de första bilderna någonsin på mig och min pålle på första kursen i akademiskt...:o
Vi fick börja med sökning (som vi hade smygövat lite på innan) och sedan gick vi över till böjd rakt fram och lite öppna och sluta..
Kan lova pållen var kalasnöjd efter två dagar med nytänkande och med lite träningsvärk här och där...
hoppas bilden inte blir jättestor...

12358096.jpg

12358412.jpg

12358413.jpg

1000 tak! Hun er min engel - min lille isbuk!:love:

Her er lidt flere billeder af Nobre. Han er nok min stoerste udfordring nogensinde :confused: Han var stresset og ubalaceret af daarlig ridning samt havde store problemer i ben og hove. Desuden er det ganske svaert, at faa ham til ikke at gaa bag biddet - men vi proever!:D

http://www.pixbox.se/alb496833

Ai, vad fiiin han är!!

Hur funkar det att tömma med sidepull?? (Tydligen bra..:angel:)
Men - jämfört med kapson??

Hälsningar,
Lisa (som var med på long raining kursen för Piet i maj)

var du på kursen som hölls i lipizanerföreningens anda? Isf. såg jag dig:)

jag var på en endagarsclinic på stuteri nådhammar dagen innan "den riktiga" clinicen började. Men jag var bara där som åskådare.
Han har mycket bra att säga! Fick med mig ett bra citat som jag har i huvudet när jag tränar:
"Don't force, don't scare and don't make them desperate!"

Mycket bra och lätt hyperaktiv tränare^^

Jag tycker det funkar riktigt bra, på honom. Kapson är alldeles för uppresande på honom (som i naturligt tillstånd gärna går med ganska högt huvud).

Lisa, Lisa, Lisa... Jag och namn :crazy: Var du med med häst? Vilken då?

Jag var ju bara med som fotfolk som du isåfall minns :p Men har ju varit nere i Holland nu i sommar för intensiv-träning :)

Jag tycker det funkar riktigt bra, på honom. Kapson är alldeles för uppresande på honom (som i naturligt tillstånd gärna går med ganska högt huvud).

Lisa, Lisa, Lisa... Jag och namn :crazy: Var du med med häst? Vilken då?

Jag var ju bara med som fotfolk som du isåfall minns :p Men har ju varit nere i Holland nu i sommar för intensiv-träning :)

Jag var där med Zanzibar (lippizaner/arab)! Du hjälpte mig att lasta honom på söndagen. Vad häftigt med Hollandsresa! Du får gärna berätta mer i nått pm eller så - vi ska kanske inte kapa den här tråden med detta snack..:angel:

Ska prova tömma med sidepull, min är ju också ganska "höghövdad".

/L

Är alltid lika kul att se er jobba ihop

Passar på att lägga in ett par bilder från dagen. Fröken var lite stel igår inbillade jag mig så hon fick jobba med bara ett rep runt halsen så hon själv kunde känna om något tog emot :)

Bortse från mina "snygga" kläder :p

01.jpg

04.jpg

06.jpg

Här är en bild på mig och pollen när vi tränar lite markarbete/dressyr. (:

här är jag och min här när vi tränan :)

detta är en gammal bild.

måste bara lägga upp denna bilden på min lilla syster och min pålle för dom är såå söta :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 760
Senast: mamman
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Cattis_E
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 853
Senast: Miiikaela_
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka