AR *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: AR *bildtråd*

jättefin häst:love::love:

_moa_: gud va gulligt:love: är också nyfiken på vad erat mål är?

Längtar till mina livs första AR lektioner i slutet av juli.. ska bli mkt intressant..

Åh va gulligt... men dte ser ju ut att gå alldeles utmärkt!... vad är erat mål?

:)

Just nu är vårat mål att kunna göra öppna och sluta i trav, det är riktigt svårt för både mig och damen. Sen i framtiden vill vi träna på lite högre nivå, typ piruetter, passage och piaff och sådant. Men det är nog väldigt många år kvar så vi har lite delmål på vägen!

Va roligt! ja jag förstår det.... har aldrig testat på långa tyglar men det verkar svårt... särskilt trav o galopp! men va roligt! jag skulle verkligen vilja senär du gör piaff pasage och piruetter! dåfår du lägga in filmer:)!
Lägg gärna in fler bilder om du vill!
hoppas det gr bra för er med träningen.

Va roligt! ja jag förstår det.... har aldrig testat på långa tyglar men det verkar svårt... särskilt trav o galopp! men va roligt! jag skulle verkligen vilja senär du gör piaff pasage och piruetter! dåfår du lägga in filmer:)!
Lägg gärna in fler bilder om du vill!
hoppas det gr bra för er med träningen.

Då lär du få vänta måånga år innan det kommer filmer på dt :p Vi har inte ens börjat trampa ännu! Fast damen är väldigt sammarbetsvillig och vill jobba så det kommer nog gå efter mycket träning.

Din Bingo( heter han så eller har jag drömt?) är verkligen jätte fin! Ser jätte fint ut på bilderna! :)

Nej då det tar nog inte så lång tid!:) Det går säkert jättebra!
japp han heter bingo:) Tack så mycket!

AFlygerducka.jpg

Ja o Flyger... ja duckar under en gren, därav den hopkrupna stilen :angel:
sprttenklapp2.jpg

"Eggbert" o ja på ängen ;)

Zandra, Sshameless härpå buke, har varit så snäll o fotat:)

haha en stj'rna på o fota va kanske lite överdrivet ;) men tack :)

det va väldigt roligt att se då du träna hon va heltjusig din häst! mycket energi hade hon oxå:o ja håller mig till lite sävligare hästar :D

hur funnkar dte med Alta Escuela bettet? :)

va fint att du tränar med din shettis! det är så skoj att träna från marken :)
ser fint ut o pållen ser väldans koncentrerad ut :)

*kl*

bilder på mig, varken bra eler dåliga, de skildrar den bistra verkligheten *skratt* Hästen är en travare 19 år gammal.

jag och gamle Svarten i en öppna ur konstig synvinkel. Jag sitter som vanligt o tittar ner :) är vänd åt rätt håll iaf.
DSC00521.JPG

igångsättning efter en senskada, vi vågar oss på fem minuter i snön för att stärka senorna igen efter 4 månaders vila.
DSC00135.JPG

DSC00137.JPG

mycket energi är det i lilla hästen...
DSC00146.JPG

DSC00163.JPG

haha en stj'rna på o fota va kanske lite överdrivet ;) men tack :)

det va väldigt roligt att se då du träna hon va heltjusig din häst! mycket energi hade hon oxå:o ja håller mig till lite sävligare hästar :D

hur funnkar dte med Alta Escuela bettet? :)

Tack! Jo lite livlig är hon. ;)

Bettet funkar lysande. Det är kul att testa det på mina olika pållar. Min islänning tom kunde gå riktigt fint på bettet.

:D

hehe ja men det var bälla tur det då att det funka på fler av dem ;)

Hej!
Jag tänkte att det vore kul och se lite bilder på när ni tränar med era hästar!
Så kom igen och lägg in lite bilder:) ridbilder som vid hand eller longering eller vilka bilder som helst när ni tränar:)
Länka till stora bilder!
Här är två bilder på mig och Pink:
1traven.jpg

Bjer.jpg

Jätte fin häst! :love:
Och självklart jätte fina bilder. :rofl:

Bild från en lektion i torsdags, första gången på enhandsfattning så ni får ursäkta min sitl :o :rofl:
Det var inte lätt att rida på en hand när man aldrig gjort det förut,
kännde mig som en nybörjare men det kan ju bara bli bättre.
Det kändes som om man satt där uppe och försökte ratta runt och handen var överallt,
tur att jag har en cool häst som tog det hela med ro och lät matte komma på hur hon skulle göra :love:.

TN_070705-018_copy1024.JPG

Vilka underbara hästar du har :love:
Älskar när det ser så där lätt ut, som om man dansar.

Här kommer lite bilder på oss

pllar064.jpg

pllar103.jpg

pllar105.jpg

Kanske inte dom bästa bilderna men här bjuder vi på oss själva :)

Musse är 21 år och omskolad distans häst.

Och när testade du det och på vilken islänning?:angel:

Min häst från vår första kurs... fröken har nästan inte gjort något alls innan och jag vill nog gärna räkna mig som ny inom AR med. Men vi försöker :D

8.jpg

framnerskritt.jpg

pspr.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 760
Senast: mamman
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Cattis_E
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 853
Senast: Miiikaela_
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka