Appaloosa-SM i Blekinge, nån som ska dit?

M

Mike

Hej alla!

Själv skall jag dit, men inte för att tävla, utan för att ha hand om APHC-se's monter tillsammans med frugan.

Vilka glada appis-människor kan tänkas komma dit och träffa oss?

/Mike

Sv: Appaloosa-SM i Blekinge, nån som ska dit?

Jag ska dit , men jag är ingen appis mänska, hoppas jag duger ändå. Hade ingen aning om att ni kommer o då är jag bara högsta hönset i ewr. Välkommna ska ni vara till vår enkla arena. / Gitte

jätte skoj. sm blir verkligen av, Jätte kul. Synd om er andra som valt bort appaloosa sm. De går ju alltid att efteranmäla sig
Välmött.

åh här va de jag igen. 45 starter i sm o 20 i allbreeds i dagsläget. Skojsing skojsing

Så här blev det: 45 starter i sm o 47 i allbreeds. Tjoho

De är inte illa för appalooserna. Även om många appisar startar flera ggr. Typ 2 hästar=7 olika klasser.

Jag är en ledsen appis-människa (nja, appisägare i alla fall...) så jag kommer inte...

Nja, hänt och hänt... jag har en häst som mest vilat i sitt unga liv. Han kanske blir frisk till våren, men jag vet inte om vi egentligen passar så bra ihop...

Lyckat blev de o tur med vädret hade vi. Typ 19 grader o strålande sol.

Roligt och lyckat ver det!
EWR gjorde ett kanonjobb!

/Mike

Min mor vann
Yearling fillies och blev där med Grand Champion Fillies.
4a i Mostcolorful
1a i Hunterin Hand

sen var min kusin där och fick en del 1a placeringar.
Så dom var så glada och nöjda.

*kl*
Missade detta :p Tibbe är ändå inte igång + jag har inget Am. medlemsskap., men ite surt då jag tänkte åka dit och fotografera, så jag vill oxå se lite bilder :D

Ja just de. Jag tänkte väl, det att de va din mamma. Söt o duktig är hon:). Jätte fina hästar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 682
Senast: Ragdoll
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 504
Senast: Elendil
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 752
Senast: lizzie
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka