Endast Flora extrasaltat eller havssalt. Ett tunnt lager påläggsklister. Behövs för att hålla pålägget på plats och för att jag tycker det blir torrt och träigt utan. Fast med tanke på hur tunnt lager jag har så kan jag egentligen äta utan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt! Mitt ordningssinne finner frågan provocerandeJa man spacklar ju givetvis först innan grunden. Förarbetet är viktigt.
Samma här! När jag äter macka är det ofta för att jag är vrålhungrig, stödmacka typ. Så gott bröd + vegetabiliskt margarin (det finns goda tycker jag!) + en nypa flingsalt ---> ner i kakhåletOfta är matfett det ENDA pålägg jag har på mina surdegsmackor. Flora med havssalt är en favorit.
Allting var slut när jag köpte sist, tänkte unna mig havssalts bregott under semestern. Fick iaf tag på ett extra saltat (sista dom hade).Det finns alltid Bregott Havssalt i detta hem
Alltid Bregott. (extrapris på Coop nu, 39,95 för en bytta!)
Vi gör också av med sjuka mängder smör, och ost. På tre pers går nog åt 1,5 stor bregott i veckan samt en hushållsostJag använder alltid Bregott! Så sjukt gott med en macka med bara smör på, kan äta det till frukost, lunch, middag och kvällsmat om jag skulle vara ensam hemma . Vi gör av med sjuka mängder smör hemma.
Haha samma här! Vi är två vuxna och två 1,5-åringar och barnen äter mestadels leverpastejVi gör också av med sjuka mängder smör, och ost. På tre pers går nog åt 1,5 stor bregott i veckan samt en hushållsost
Ja vårat barn äter skinka/salami istället för ost!Haha samma här! Vi är två vuxna och två 1,5-åringar och barnen äter mestadels leverpastej