S
sofia-cecilia
Sv: Använder ni fölvakt?
Använder Birth alarm och kamera har fungerat super bra.
Använder Birth alarm och kamera har fungerat super bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ajdå, jag har en sådan liggande i en kartong här. Jag har visserligen vunnit den, så jag har inte lagt några pengar på den. Fast jag har två andra kameror som fungerat innan, så jag kanske sätter upp allihop så jag har henne övervakad från tre håll. De gamla kunde jag koppla till en avnlig TV och så byter den från den ena till den andra kameran med jämna mellanrum.
Kan man inte koppla HorseCam till en annan monitor än den som medföljer? För den är ju pytteliten. Däremot kan man ju ha den i bilen och släpet, vilket kan vara bra om man har sto och föl i släpet och kanske ett oroligt sto, men det har jag ju inte...
Jag har även testat svettdetektor, men den falsklarmade ibland och så blev jag så jäkla rädd när den satte igång.
Kamera är jättebra för man kan övervaka fölet även efter födseln och se att allt fortsätter att fungera efter att man gått in igen tex bajsa, kissa, dia regelbundet, lägga sig och resa sig mm. naturligtvis är man kvar på plats och ser att tarmbecket går och att den hittar spenen, men sedan brukar jag dra mig tillbaka.