Äntligen!

F

Fjóla_ekorneberg

Hejsan!
Äntligen har jag blivit av med mitt största problem för tillfället,min islänning har bockat och skenat i ca 4-5 månader,Har aldrig vetat varför kollade upp sadel träns ridning bett Ja de jag trodde de kunde vara sedan tänkte jag att de är nog bara lite dumheter. och jag flög av gång efter gång och sen när man är 13 kan man ju inte drekt köpa ny häst på en gång.sen tog jag ut vet. förra veckan för att vaccinera och kolla tänder då vet.sa :han har väldigt fina tänder men små hakar, hon raspa lite och sa att hon inte trodde att det var de som gjorde att han dumma sig. Som jag har slitigt med att rida in den där hästen och så var det bara lite rasp! och nu är han en helt annan häst han lyssnar på allt och är helt underbar att jobba med!. i alla gång arter så till er som har något liknande problem kolla upp tänder!:laugh::D:D

//Fjóla ekorneberg

Sv: Äntligen!

bra att han inte hade ngt fel med ryggen eller liknande.. men synd att du inte hade tagit ut vet. tidigare! ;) smart att vara efter´klok haha :) oj dessa underbara ödmjuka djur, om de skulle kunna prata ;)

lycka till med din isis!

Sv: Äntligen!

Jaa!:love::love: Han gjorde ett litet bock språng i dag men de var av ren glädje för att vi galopperade i skogen i ny snön! med några andra häst kompisar

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 777
Senast: co-SMAD4
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 930
Senast: liiinnea
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 934
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka