Äntligen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Agapi

Trådstartare
Nu när den envisa förkylningen lagt sig något har jag äntligen fått träffa min lille systerson :) Han är så söt, jag kan knappt slita mig från honom :love: Lite underligt, jag är ju inte direkt den mest barnkära människan, barn är läskiga... Men han fick mig på fall :love:

Kan man vara sötare? ;)

st1.jpg

stis.jpg

Sv: Äntligen!

Men vad är det här, 28 visningar och ingen kommentar? Hur kan man missa en sån här sötnos? ;) :love:

Sv: Äntligen!

han är jättesöt men det är de flesta bebisarna ;)

Tror att du inte får så många svar eftersom många här inte är intresserade av barn, fortfarande för unga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 223
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV