dee79

Trådstartare
Efter nästan exakt 21 månader så har min son äntligen börjat kalla mig för MAMMA :love: :love: :love:
Det gick över natten. Igår kallade han mig, precis som de senaste månaderna, för pappa. Men när jag kom på eftermiddagen och hämtade på förskolan så ropade han Mamma :D Han hade tydligen börjat fråga efter mamma redan i orse.

Galet glad och rörd och stolt. Lite larvigt kanske, men nu har jag blivit en utskild person bland alla "pappa" (han har kallat alla vuxna som han har en relation med för pappa).

Sv: Äntligen

Förstår att du blev glad :D Tänk att man blir så löjligt glad och stolt över vissa saker - och i ert fall är det ju ingen liten sak, det är ju jättestort :love:

Sv: Äntligen

Men visst är det härligt. Ett litet ord gör att man går som på moln resten av dagen - lite som när man var nyförälskad.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 499
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 271
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 374
Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 920
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar