Mitt efternamn finns det inga författare som delar men har ni något förslag på en bok där författaren heter Helena?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kryssar jag en bok med ett djur på omslaget med boken "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar"
Ska lägga den på minnet för framtiden.Och här kommer bild på boken
Åh, den var jättebra! Spännande och lättläst och beroendeframkallande! Definitivt det bästa jag läst av den författaren.Åh, det måste ju vara den som heter En annan Alice på svenska, den (och flera andra) har jag precis idag hämtat hem från bibblanVad tyckte du om den?
Mitt efternamn finns det inga författare som delar men har ni något förslag på en bok där författaren heter Helena?
Åh, den var jättebra! Spännande och lättläst och beroendeframkallande! Definitivt det bästa jag läst av den författaren.
Molnfri bombnatt av Vibeke Olsson. En rekommenderad bok som var riktigt bra! Läs den!
Åkt tack för tipsetHelena von Zweigbergks biografi över Marie Fredriksson! Kärleken till livet heter den.
Kul! Den har jag också funderat på. (Men nu räknas den väl inte som "okänd" längre efter att ha outats här!)Bingo! Kryss för en okänd bok av känd författare. Krigsdagböcker 1939-1945 av Astrid Lindgren. Intressant att läsa denna bok efter Molnfri bombnatt, samma tema ur olika vinklar.Visa bifogad fil 20625