Antagningspoäng sjuksköterska

Stinaelin

Trådstartare
Är det någon som vet hur man får tag på information om vilka poäng som behövdes för att ta sig in på en viss utbildning, beroende på ort, tidigare år?

Jag är nyfiken på sjuksköterskeprogrammet i Göteborg med omnejd, och vill se lite statistik, men jag hittar ingen.

Någon som har koll på om (och i så fall hur) arbetslivserfarenhet kan beräknas in?

Tack!

Är det någon som vet hur man får tag på information om vilka poäng som behövdes för att ta sig in på en viss utbildning, beroende på ort, tidigare år?

Jag är nyfiken på sjuksköterskeprogrammet i Göteborg med omnejd, och vill se lite statistik, men jag hittar ingen.

Någon som har koll på om (och i så fall hur) arbetslivserfarenhet kan beräknas in?

Tack!
http://statistik.uhr.se/ :)

Tack!
Fattar fortfarande inte allt till 100%, men ska ringa studievägledaren nästa vecka.

Jag har ganska bra betyg, men verkar inte riktigt komma in på dem som det ser ut. Dock har jag en hel hög med högskolepoäng, och är lastgammal, så det borde väl kunna räknas till något?
Vet någon vad skillnaden mellan betyg utan komplettering och med komplettering är?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 426
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 198
Relationer En av killens pappas kompisar ringde killen och undrade lite. Tydligen är pappans telefon avstängd igen, så han går inte att nå. Går... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 958
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 310
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka