Ansluta till Breeder´s Trophy?

krocket

Trådstartare
Var hittar man vilka hingstar som är anslutna till Breeder´s?

Blir avkomma efter anslutna hingstar automatiskt anslutna, eller hur går det till?

Om man betäckt med en icke Breeder´s-ansluten hingst - går det ändå att ansluta avkomman?

;) Krocket

Det står väl i infon för respektive hingst i Katalogen, har jag för mig.

Anslutningen gäller bara renrasiga avkommor dessutom. Inga trav-korsningsavkommor! Så vitt jag vet i alla fall.

De andra frågorna skulle jag också vilja ha svar på!

Man får numera själv bestäma om ens avkomma ska bli bredders ansluten det kryssar man i när man registrerar avkomman kostar lite extra.

Ska du breeders ansluta i efterhand kostar de skjortan!!
jag kollade upp det förra året, 5 åringen jag red då skulle det kosta 5000 kr att ansluta... ska man göra det måste man nästan vara hundra på att den placerar sig högt så man kan få tillbaka de pengarna...

Liknande trådar

Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 681
Senast: YlvaG
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 403
Senast: ildiko
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka