Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag hinner inte läsa just nu vi ska ses igen om två timmar och jag måste duscha och förbereda mig men läser gärna sen!!Igen: Kan någon hitta trådarna om relationer på arbetsplatsen? Jag lyckades inte söka men tror att ts skulle ha behållning av att läsa.
Jag har ingenstans skrivit att du ska dra dig ur nånting, jag har skrivit att du ska reflektera över er arbetssituation framöver om ni väljer att fortsätta. Det är helt skilda saker. Men vill du köra på med denna karl utan att ta hänsyn till företagets (eventuella) policy i den aktuella frågan så absolut. Men då kan du inte gnälla om du kanske står utan vare sig jobb eller partner en dag.jag kommer inte dra mig ur i det här läget! jag trivs oförskämt bra ihop med honom ju mer vi umgås och det känns för jäkla bra så varför skulle jag kasta mig ur det här och sen ångra det och dessutom skapa problem för mig själv på arbetsplatsen?
tack jag tror att jag börjar bli förälskad i känslan av att vara med honom!! jag är inte kär men älskar känslan det känns jävla bra att få känna sig så lugn, stabil och trygg med honomLycka till och ha så roligt!!
Glöm inte också att det inte behöver gå åt helvete för att många i den här tråden skriver det. Det kan också gå jättebra och ni kan leva lyckliga i alla era dagar!
en fråga är varför ni övertalade mig att prata om jobbet med honom och när jag till sist GJORDE DET så blev det helt fel?? var det för försöka sabotera???
tack jag tror att jag börjar bli förälskad i känslan av att vara med honom!! jag är inte kär men älskar känslan
jag är säker på att jag fått höra både och!Jag tror du missförstod. Rådet var att tala med honom om hur er relation påverkar arbetet och arbetsplatsen och hur ni ska förhålla er till det och hantera det.
Inte att du skulle prata om dina arbetsrelaterade problem med E.
jag är säker på att jag fått höra både och!
Vi har aldrig sagt att du skulle ta upp dina problem med andra kollegor utan hur ni två ska sköta det här, vi har aldrig sagt att du ska avsluta utan tänka dig för innan du agerar. Självklart kan två medarbetare bli kära och ha en fungerande relation, men för att det inte ska bli problem måste du själv kunna stå upp för dig både mot honom, den kvinnliga kollegan och din egen chef.en fråga är varför ni övertalade mig att prata om jobbet med honom och när jag till sist GJORDE DET så blev det helt fel?? var det för försöka sabotera???
Som sagt, det går att trassla in sig precis hur mycket som helst i en sån här affär och det kan bli riktigt smutsigt, det enda säkerhetsbältet man har är att man agerar med eftertanke och att man kan stå rak i ryggen efteråt (precis som du gjorde!).Jag har varit med om att en chef försökt skämma ut mig inom vår organisation. Nu fanns det en person som kunde hantera det hela plus att jag hade hållit ryggen fri (inget förhållande inblandat utan sexuella trakasserier mot mig ). Hade denne person inte funnits hade jag haft det väldigt svårt med jobb.
Det hela gjordes via mail och jodå, jag har kvar det mailet
Jag har bara sett råd om det förstnämnda men kan för all del ha missat något inlägg.
en fråga är varför ni övertalade mig att prata om jobbet med honom och när jag till sist GJORDE DET så blev det helt fel?? var det för försöka sabotera???
Som sagt, det går att trassla in sig precis hur mycket som helst i en sån här affär och det kan bli riktigt smutsigt, det enda säkerhetsbältet man har är att man agerar med eftertanke och att man kan stå rak i ryggen efteråt (precis som du gjorde!).
Hmmm, jag har låtit tråden vara för att det sägs så mycket bra här inne men kan inte låta bli att kommentera detta.
Visst kan man bli manipulerad av en annan människa men det betyder verkligen inte att man försätter sig i ångestsituationer för att man dricker sprit, har sex ellr känner sig älskad.
De ångestsituationer försätter man sig allra bäst själv i och är självklart alltid kopplat till dig som person, inte vad några annan gör mot dig utan vad du gör mot dig själv.
Jag vägrar att tro att någon som inte smakat sprit eller haft sex i sitt liv aotumatiskt slipper ångestsituationer. Mår man psykiskt dåligt skaffar man sig andra situationer att känna ångest över.
vill inte säga att jag inte är det minsta orolig, det vore en ren lögn, givetvis är jag orolig innerst inne när jag reflekterar eller grubblar in mig i detaljer och eventuella skräckscenarion. han kan ju tröttna på mig eller bli arg om jag tröttnar på honom och välja att han vill bli av med mig och då har jag inte mycket att säga till om jag är inte med i facket och han är väldigt nära högsta cheferna, så där är det bara att glömma att någon komemr ta mitt parti. men varför skulle det bli så, han säger att jag kan lita på honom och jag tror honom faktiskt jag har fått en ganska bra bild av hur han fungerar och hans principer