TS jag fattar inte riktigt..... vad betyder jobbet för dig?? Är det viktigt eller skulle du kunna ta ett nytt i morgon? Skulle du bli ledsen om det här förstörde dina karriärmöjligheter liksom eller är det sak samma?

Först trodde jag att du inte brydde dig om din karriär alls eftersom du tänkte sjukskriva dig för att du legat med kollegan.. Du var rädd för din kollega och trodde cheferna skulle sätta dit dig och ge dig problem för att du legat med honom men nu är arbetsplatsen plötsligt jättebra alla chefer är kompetenta och sköter allt professionellt och din kollega litar du på för att han säger att du ska lita på honom

Alltså spelar det någon roll för dig vad som händer med karriären? För förut verkade du beredd att sluta gå dit och nu tror du alla kommer hantera allt superprofessionellt --- men bryr du dig egentligen om hur det går med jobbet alls?

vill inte säga att jag inte är det minsta orolig, det vore en ren lögn, givetvis är jag orolig innerst inne när jag reflekterar eller grubblar in mig i detaljer och eventuella skräckscenarion. han kan ju tröttna på mig eller bli arg om jag tröttnar på honom och välja att han vill bli av med mig och då har jag inte mycket att säga till om jag är inte med i facket och han är väldigt nära högsta cheferna, så där är det bara att glömma att någon komemr ta mitt parti. men varför skulle det bli så, han säger att jag kan lita på honom och jag tror honom faktiskt jag har fått en ganska bra bild av hur han fungerar och hans principer
Ingen som gifter sig förväntar sig att det ska sluta i skilsmässa, ändå är det många som skriver äktenskapsförord. Bättre att hantera allt på ett säkert och bra sätt från början och hålla tummarna för att man aldrig behöver den där livremmen! Ni har träffats i en vecka, ingen kan se in i framtiden.

Se om det står något om relationer på jobbet i ditt kontrakt. Det gjorde det på ett jobb jag hade en gång i tiden. Typ att relationer mellan kollegor inte rekommenderas och att om det uppstår får den ena parten sluta. Ungefär så.

Det har också inträffat, men i praktiken lösts med att den ena parten flyttats till helt annan avdelning istället för att få sluta. Men arbetsuppgifterna blev inte längre desamma.

TS jag fattar inte riktigt..... vad betyder jobbet för dig?? Är det viktigt eller skulle du kunna ta ett nytt i morgon? Skulle du bli ledsen om det här förstörde dina karriärmöjligheter liksom eller är det sak samma?

Först trodde jag att du inte brydde dig om din karriär alls eftersom du tänkte sjukskriva dig för att du legat med kollegan.. Du var rädd för din kollega och trodde cheferna skulle sätta dit dig och ge dig problem för att du legat med honom men nu är arbetsplatsen plötsligt jättebra alla chefer är kompetenta och sköter allt professionellt och din kollega litar du på för att han säger att du ska lita på honom

Alltså spelar det någon roll för dig vad som händer med karriären? För förut verkade du beredd att sluta gå dit och nu tror du alla kommer hantera allt superprofessionellt --- men bryr du dig egentligen om hur det går med jobbet alls?
jag hinner bara med ett kort svar nu! Ja, jag bryr mig absolut om min karriär. hade jag sjukskrivit mig så vet ju inte dom vad det gäller eller hur?? Alla kan bli sjuka!

jag kommer inte dra mig ur i det här läget! jag trivs oförskämt bra ihop med honom ju mer vi umgås och det känns för jäkla bra så varför skulle jag kasta mig ur det här och sen ångra det och dessutom skapa problem för mig själv på arbetsplatsen?

Varför tror du att du skapar problem för dig själv på arbetet om du drar dig ur? Det är ju en gigantisk varningssignal, om du nu inte går och funderar på att gifta dig och skaffa barn med den här snubben.

För risken finns ju trots allt att det inte håller, och då menar du att du är arbetslös?

Buke visar återigen upp sitt allra fulaste tryne!

Måste kännas bra att ihop med gruppen ge sig på en uppenbart väldigt osäker tjej.

Mår ni bättre själva då eller vad handlar det om? Vidrigt!
Vet du, jag tycker de fula trynena sitter på de som bakom tillfälliga nick tillåter sig agera rätt otrevligt mot andra användare på ett sätt som de under sitt vanliga nick sällan skulle.

Och hur vet du att det är ett tillfälligt nick och att jag har ett "vanligt"?

Brister inte du rätt rejält i din moderatorroll när du spekulerar i sådant?

Och hur vet du att det är ett tillfälligt nick och att jag har ett "vanligt"?

Brister inte du rätt rejält i din moderatorroll när du spekulerar i sådant?

Jag har för mig det tidigare sagts att moderatorerna ser IP-adresserna. Så det syns fort/direkt om någon har tex dubbla konton och "håller med sig själv" i en tråd eller liknande. Alltså om båda kontona svarar i samma tråd.

Jag har för mig det tidigare sagts att moderatorerna ser IP-adresserna. Så det syns fort/direkt om någon har tex dubbla konton och "håller med sig själv" i en tråd eller liknande. Alltså om båda kontona svarar i samma tråd.
Ja, så är det. Därför är det rätt obegripligt att folk fortfarande gör så.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 945
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 511
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama