Ja jag läste vidare sen. Men lite kul blev ser alltDet är bevisligen en språkförbistring med tanke på resten. Men tar man det ur sitt sammanhang blir det ju lite lustigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag läste vidare sen. Men lite kul blev ser alltDet är bevisligen en språkförbistring med tanke på resten. Men tar man det ur sitt sammanhang blir det ju lite lustigt
För att man vill ha ha en hund som kan kallas något med "Po" men som fäller vassa hår OCH är skällig?Lappoodle
Pudel och lapphund varför??
Herregud jag får nästan ett ångestanfall av att tänka på den pälsvårdenLappoodle
Och sen det med att hunden gått kurs. Alltså hur dum får man vara liksom.Jag blir så ledsen när jag ser sånna här annonser och så många frågor dyker upp i min skalle...
6 månaders blandras säljes
Pris 5000 kr
Jätte härlig blandrashane söker nytt hem.
Han har gått grundläggande valpkurs. Han är otroligt kärleksfull och vill vara till lags. Han är van vid barn.
Omplacering då tiden tyvärr inte räcker till.
Han har fått 12 veckorvaccinering. Han är inte kastrerad.
Hans pappa är Plott och mamma är kolli/schäfer/amstaff
Priset kan diskuteras då där han får bo är viktigast.
Lappoodle
Plott??Jag blir så ledsen när jag ser sånna här annonser och så många frågor dyker upp i min skalle...
Pris 5000 kr
Han har gått grundläggande valpkurs. Han är otroligt kärleksfull och vill vara till lags. Han är van vid barn.
Hua vilken blandning.. en jagande kamphund med bruksbehov och eventuella rädslor..Jag blir så ledsen när jag ser sånna här annonser och så många frågor dyker upp i min skalle...
Pris 5000 kr
Mamman är ju å andra sidan ett kolli, hur farligt kan det vara?Hua vilken blandning.. en jagande kamphund med bruksbehov och eventuella rädslor..
Mamman är ju å andra sidan ett kolli, hur farligt kan det vara?
Lappoodle
En till plott-korsning. Undrar om det är någon jäkligt oseriös plottägare som lånar ut sin hane till blandrasavel åt höger och vänster…Vad sägs om en 11 månader gammal korsning mellan plott och ovtjarka som ligger ute för omplacering, då? Ingen som vill ha lite mer spänning i tillvaron?
En till plott-korsning. Undrar om det är någon jäkligt oseriös plottägare som lånar ut sin hane till blandrasavel åt höger och vänster…
Nej exakt, det handlar ju oftast om helknasiga korsningar. Kan inte finnas många Plott i Sverige överhuvudtaget.Har också märkt att det har exploderat med plötslig plottblandrasavel i annonser på sistone och menar inte då prestationsavlade jaktblandningar
Vad sägs om en 11 månader gammal korsning mellan plott och ovtjarka som ligger ute för omplacering, då? Ingen som vill ha lite mer spänning i tillvaron?
Men en hund blir vad man gööööör den tillInte SÅ mycket spänning...