Annonsera mera del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis, det är det jag tycker är riktigt tråkigt. Jag tycker inte att utseednde ska spela någon roll.
Jag har sagt min, du har sagt din åsikt. Vad tjänar vi på att fortsätta diskutera, vart vill du det ska leda?
Låt tråden bli rolig igen, jag lägger ner.
Vad är det med dig :)
Den är väl inte mindre rolig för mAn diskuterar lite enmellNåt :)

Jag är själv en person som kan tänka mig att betala lite mer för en häst som är snyggare än genomsnittet. Vad som är snyggt enligt mig då alltså ;)
Sen tycker jag kanske inte att man behöver skriva snygg eller söt i annonsen för om det finns bild så avgör ju köparen det själv, efter tycke och smak.
Förlåt om jag tjatar Lipperta, såg att du inte ville diskutera det här mer, men kunde liksom inte låta bli.
Samma här.

Finns nu 2 pojkar o en tjej kvar att tinga. Tingavgift 1500 återfås ej vid ånger. Vid leverans 18/1-17 kommer de va avmaskade 2 ggr med Axilur besiktigade av veterinär och vaccinerade. De är uppfödda i hem miljö med tonåringar katter och en bunt andra hundar. Vid intresse skicka PM. Dom finns i Linköping Östergötland

Nog för att man ska skicka PM vid intresse, men ras och pris kan ju vara fint.Valparna är mörkbruna med lite ljusare fält, ser ut att bli långhåriga. Bara bild på 2 valpar.

Förvisso en bilannons, men jag skrattade när jag läste den.
Stod bland annat:
"......och sätesvärmen i röva känns fint nu i kylan."
"Jag har självklart vårdat den väl, grannen har frågat om jag inte tvättar den lite väl ofta"
"Enda felet som jag vet om är att den har osnygga vinterfälgar, så osnygga att två av däcken pyser lite lite.. (jag förstår dom)."
:rofl:

När hon väl är ute gör hon sina behov snabbt och vänder gärna ganska snabbt hem igen, eftersom hon inte är så jätteförtjust i långa promenader. Hon är redan tränad att vara hemma själv och har inga problem med det. Hon har mer en pudels temperament, alltså ingen som skäller mycket eller är stirrig.

Blandning chiuhaua /pudel , vet ingen pudel som inte tycker om att vara ute och gå... och resten Av texten, där trodde jag fAktiskt det var pudeln som uppfattades som skällig stirrig tanthund :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka