Annonsera mera del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen annons, men efter lite mejlande med annonsör skulle denna skicka bilder på valparna, men råkade skicka ett kort på sina nakna bröst istället..
Förlåt för Off-topic men påminner mig om när jag var moderator på ett Råttforum och en medlem hade länkat till några råttbilder. Bara att någon gång senare så tog hon bort dessa bilder (antar jag) och laddade upp nya vilket innebär att det istället för råttbilder var bilder på hennes (någorlunda) stora samling "leksaker" samt henne i olika "raffset".

Jag blir gråhårig på alla halta hästar till salu.
"Visar hälta på vet besiktning men har aldrig varit sjuk eller halt under alla år hos mig. Han har ett lite snett framben som gjorde att han inte höll för travet, då han fick kotledsinflammationer. Det är vid böjprovet som han visar hälta i traven. Inget jag har brytt mig om då han fungerar utmärkt som skogsmulle eller sällskap."
Hästen i fråga "älskar full galopp" :banghead::banghead::banghead::banghead:

Underbart varmblod sto på 174 cm. Väl utbildad i både hopp och dressyr. Lätt att lasta och sko.
Hög i rang.
En dam som vet var hon vill så behöver någon som är mjukt bestämd.
Vill gå som hobby häst nu bara.

50 000kr för ett varmblod som bara ska vara hobbyhäst som desutom är hög i rang och ingen nybörjarhäst:confused:

Underbart varmblod sto på 174 cm. Väl utbildad i både hopp och dressyr. Lätt att lasta och sko.
Hög i rang.
En dam som vet var hon vill så behöver någon som är mjukt bestämd.
Vill gå som hobby häst nu bara.

50 000kr för ett varmblod som bara ska vara hobbyhäst som desutom är hög i rang och ingen nybörjarhäst:confused:
Ser faktiskt inget konstigt i annonsen? En välutbildad ridhäst för 50 000 kr låter som ett kap beroende på åldern. En läromästare för någon utan tävlingsambitioner. Jag har två svenska varmblod registrerade i ASVH med gröna papper.

Ser faktiskt inget konstigt i annonsen? En välutbildad ridhäst för 50 000 kr låter som ett kap beroende på åldern. En läromästare för någon utan tävlingsambitioner. Jag har två svenska varmblod registrerade i ASVH med gröna papper.

Jag googlade. Annonsen är ju helt sjysst om det är en varmblodig ridhäst.

Samma häst är dock annonserad i oktober för 4000 kr. Samt även tidigare i augusti under rubriken "Räddningscenter lägger ner".

Är även annonserad på Facebook nu för 5000 kr.

Så det har nog halkat dit en nolla för mycket....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Sabotage?

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka