"Kollar intresse för min ridtravare.
Söker ev. Medryttare till henne om jag hittar rätt person. Jag söker hjälp 1-2 dagar i veckan för 500:-/månaden. Då sköter du mockning, foder och vatten samt kan jobba med henne dessa dagar enligt mitt lilla träningsschema för henne.
Jag söker dig som är van med unghästar helst. Är lugn och har tålamod. Bestämd men trevlig. Gärna att du har lite utbildningar.
Hon är en häst som sköts pedantiskt!!
Hon har allt omkring sig perfekt. Hennes utrustning sköts lika pedantiskt som henne. Hon är en varmblodstravare som är ridtravare nu då. Detta år 2016 är hon 8 år. Ca 170 cm hög. Inte så mycket utbildad. Klarar alla gångarter. Kan flytta för skänkel mm. Inga problem att rida henne om man har kompetens och kan behålla lugnet.
Hon har haft tendenser till stegring och bakutsparkar dock tror jag det är p.g.a smärta så 6/12 förväntas besök på Husarby för hältutredning.
(..)
Anledning är endast för att jag ska hinna med skolarbete och lite "jobb" vid sidan av just nu. Hästen är allt för mig men vill ha henne i rörelse varje dag på något sätt.
Passar du in så får du gärna PM:a mig eller kommentera också."
Någon som känner sig manad att rida en ev halt häst enligt bestämt träningsschema med pedantisk ägare och betala för det?
Folk.. Påminmer om en annons som återkommit då och då sedan i somras. Också en travare under utbildning där medrytten får skritta och trava i skogen för 500 i månaden.
Som hittat.