Annonsera mera del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
"PS träns

Full, som nytt.

Nackstycke 600 kr
Nosgrimma 500 kr
Sidstycken 200 kr
Pannband 95 kr "
*bild på komplett träns*

Aldrig sett innan att man vill ha betalt per del, kreativt!
Med just PS har jag sett det förut! Många som vill åt bara nackstycket eller sidostyckena tror jag. Men innebär lite merjobb för säljaren. Men kanske får ut mer totalt.. om man blir av med alla delar :p

Ingen rolig text, men en häst som utannonseras med fina, taktfasta gångarter. Filmen i annonsen är mer än tio minuter lång och visar endast galopp (ganska seg galopp, dessutom):crazy:. Om den nu har fina gångarter, varför inte visa alla då, när man ändå filmar?:confused:

Nu ska vi tyvärr hitta ett nytt hem åt A, då vi inte kan ge henne den tid hon behöver.

Hon är en renrasig pittbull men reggad som amstaff. Hon är väldigt lugn och försiktig av sig.
Lugn inomhus men utomhus gillar hon att busa o leka. Hon är idag 9 veckor gammal och är rumsren van vid småbarn andra hundar och älskar att åka bil.

A är Chippad, vaccinerad, veterinärsbesiktigad och avmaskad.

Imponerande att ha fått en valp rumsren så tidigt. Ännu mer imponerande att ångra sig efter en vecka för nej, det är inte uppfödaren. Sen undrar jag såklart var hunden är reggad som amstaff... och nej stamtavla fanns förstås inte.

Nu ska vi tyvärr hitta ett nytt hem åt A, då vi inte kan ge henne den tid hon behöver.

Hon är en renrasig pittbull men reggad som amstaff. Hon är väldigt lugn och försiktig av sig.
Lugn inomhus men utomhus gillar hon att busa o leka. Hon är idag 9 veckor gammal och är rumsren van vid småbarn andra hundar och älskar att åka bil.

Imponerande att ha fått en valp rumsren så tidigt. Ännu mer imponerande att ångra sig efter en vecka för nej, det är inte uppfödaren. Sen undrar jag såklart var hunden är reggad som amstaff... och nej stamtavla fanns förstås inte.

och hur vet man att det är en renrasig pitbull?

Avd: "Jag räddade en häst som är så svår att den bara accepterar mig och ingen annan får rida," och liknande Disneyinspirerade fabler.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka