Hmm, ja kanske? Fast borde det inte stå gärna barn då?På bilden hänger ett barn runt halsen på ponnyn. Ponnyn kanske åt upp barnet sen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, ja kanske? Fast borde det inte stå gärna barn då?På bilden hänger ett barn runt halsen på ponnyn. Ponnyn kanske åt upp barnet sen?
Ej barn? Är den allergisk?
Men han kanske hann få barn innan?Nej, den har inga barn, eftersom den är en valack.
På bilden hänger ett barn runt halsen på ponnyn. Ponnyn kanske åt upp barnet sen?
Avd Google translate: "Stirrade välutbildade frisiska sto tillgänglig"
Resten av annonsen kan jag räkna ut vad som menas men stirrade???
Med just PS har jag sett det förut! Många som vill åt bara nackstycket eller sidostyckena tror jag. Men innebär lite merjobb för säljaren. Men kanske får ut mer totalt.. om man blir av med alla delar"PS träns
Full, som nytt.
Nackstycke 600 kr
Nosgrimma 500 kr
Sidstycken 200 kr
Pannband 95 kr "
*bild på komplett träns*
Aldrig sett innan att man vill ha betalt per del, kreativt!
Nu ska vi tyvärr hitta ett nytt hem åt A, då vi inte kan ge henne den tid hon behöver.
Hon är en renrasig pittbull men reggad som amstaff. Hon är väldigt lugn och försiktig av sig.
Lugn inomhus men utomhus gillar hon att busa o leka. Hon är idag 9 veckor gammal och är rumsren van vid småbarn andra hundar och älskar att åka bil.
A är Chippad, vaccinerad, veterinärsbesiktigad och avmaskad.
Imponerande att ha fått en valp rumsren så tidigt. Ännu mer imponerande att ångra sig efter en vecka för nej, det är inte uppfödaren. Sen undrar jag såklart var hunden är reggad som amstaff... och nej stamtavla fanns förstås inte.
Men han kanske hann få barn innan?
Är den reggad har den stamtavla. I USA finns minst två olika klubbar som reggar APBT. Det förekommer hundar som är reggade både som APBT o AST i olika klubbar.och hur vet man att det är en renrasig pitbull?
Nu ska vi tyvärr hitta ett nytt hem åt A, då vi inte kan ge henne den tid hon behöver.
Hon är en renrasig pittbull men reggad som amstaff. Hon är väldigt lugn och försiktig av sig.
Lugn inomhus men utomhus gillar hon att busa o leka. Hon är idag 9 veckor gammal och är rumsren van vid småbarn andra hundar och älskar att åka bil.
A är Chippad, vaccinerad, veterinärsbesiktigad och avmaskad.
Imponerande att ha fått en valp rumsren så tidigt. Ännu mer imponerande att ångra sig efter en vecka för nej, det är inte uppfödaren. Sen undrar jag såklart var hunden är reggad som amstaff... och nej stamtavla fanns förstås inte.
Mysig planlös vindsvåning
Ser framför mig hur vindsvåningen irrar runt och försöker bestämma sig....
Det fanns ju ingen stamtavlaÄr den reggad har den stamtavla. I USA finns minst två olika klubbar som reggar APBT. Det förekommer hundar som är reggade både som APBT o AST i olika klubbar.