Jag tolkade det som reggad i jbv. Hon sa att den inte har stamtavla.Är den reggad har den stamtavla. I USA finns minst två olika klubbar som reggar APBT. Det förekommer hundar som är reggade både som APBT o AST i olika klubbar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tolkade det som reggad i jbv. Hon sa att den inte har stamtavla.Är den reggad har den stamtavla. I USA finns minst två olika klubbar som reggar APBT. Det förekommer hundar som är reggade både som APBT o AST i olika klubbar.
Det vet man nog inteoch hur vet man att det är en renrasig pitbull?
och hur vet man att det är en renrasig pitbull?
Nä det har du nog rätt i. Vi tror självklart på säljaren. säljare är alltid ärligaSäljaren säger ju det och hen skulle väl inte ljuga?!
Nä det har du nog rätt i. Vi tror självklart på säljaren
Den vill jag ha - vill oxå rida upp till St.George vill ju inte ha nån sadel som bara är riden till LCSåg just annons på en sadel med säljargumentet att den ridits upp till St. George...
Samma sadel var 17,5 i bomvidd.
Avd Google translate: "Stirrade välutbildade frisiska sto tillgänglig"
Resten av annonsen kan jag räkna ut vad som menas men stirrade???
haha, betala för att få sin trygga häst få bo hos och bära runt någon som vill lära sig att hoppa Ser klippen från Stjärnhoppningen på näthinnanAnnons på Facebook.
Nån vill låna en häst i vinter. Den ska stå hemma hos henne och ägaren betalar fodret som hon som lånar köper in, 900kr mån samt att ägaren ska stå för hovslagare. (Och försäkring)
Hästen ska vara lätt att hantera, lasta samt trygg att hoppa med då hon är hopprädd men vill komma över det.
Hon som vill låna är utbildad LB för många år sen. Vuxen.
Betalar nån för de här??
Tror väldigt många glatt skulle låna den hästen och stå för alla kostnader själv.
Men alltså... jaa!! Hon får nog försöka köpa en läromästare. Eller kanske låna, men kostnaderna får hon nog gladeligen stå för självhaha, betala för att få sin trygga häst få bo hos och bära runt någon som vill lära sig att hoppa Ser klippen från Stjärnhoppningen på näthinnan
Men alltså... jaa!! Hon får nog försöka köpa en läromästare. Eller kanske låna, men kostnaderna får hon nog gladeligen stå för själv
Kanske skulle ta och avvakta med att söka medryttare?"Kollar intresse för min ridtravare.
Söker ev. Medryttare till henne om jag hittar rätt person. Jag söker hjälp 1-2 dagar i veckan för 500:-/månaden. Då sköter du mockning, foder och vatten samt kan jobba med henne dessa dagar enligt mitt lilla träningsschema för henne.
Jag söker dig som är van med unghästar helst. Är lugn och har tålamod. Bestämd men trevlig. Gärna att du har lite utbildningar.
Hon är en häst som sköts pedantiskt!!
Hon har allt omkring sig perfekt. Hennes utrustning sköts lika pedantiskt som henne. Hon är en varmblodstravare som är ridtravare nu då. Detta år 2016 är hon 8 år. Ca 170 cm hög. Inte så mycket utbildad. Klarar alla gångarter. Kan flytta för skänkel mm. Inga problem att rida henne om man har kompetens och kan behålla lugnet.
Hon har haft tendenser till stegring och bakutsparkar dock tror jag det är p.g.a smärta så 6/12 förväntas besök på Husarby för hältutredning.
(..)
Anledning är endast för att jag ska hinna med skolarbete och lite "jobb" vid sidan av just nu. Hästen är allt för mig men vill ha henne i rörelse varje dag på något sätt.
Passar du in så får du gärna PM:a mig eller kommentera också."
Någon som känner sig manad att rida en ev halt häst enligt bestämt träningsschema med pedantisk ägare och betala för det?
Särskilt en som förväntas betala dessutomKanske skulle ta och avvakta med att söka medryttare?
Varför det? Är det inte alla hästmänniskors dröm att bli betalande medryttare på en 170 cm hög outibildad ridtravare som både stegrar och bockar? Jag menar mocka blir ju så mycket roligare om man betalar en pedant för att få ägna sig åt nöjet istället för att gå till den lokala ridklubben där man får göra det gratis utan att någon klagar på resultatet.Kanske skulle ta och avvakta med att söka medryttare?
Alltså .. oj."Kollar intresse för min ridtravare.
Söker ev. Medryttare till henne om jag hittar rätt person. Jag söker hjälp 1-2 dagar i veckan för 500:-/månaden. Då sköter du mockning, foder och vatten samt kan jobba med henne dessa dagar enligt mitt lilla träningsschema för henne.
Jag söker dig som är van med unghästar helst. Är lugn och har tålamod. Bestämd men trevlig. Gärna att du har lite utbildningar.
Hon är en häst som sköts pedantiskt!!
Hon har allt omkring sig perfekt. Hennes utrustning sköts lika pedantiskt som henne. Hon är en varmblodstravare som är ridtravare nu då. Detta år 2016 är hon 8 år. Ca 170 cm hög. Inte så mycket utbildad. Klarar alla gångarter. Kan flytta för skänkel mm. Inga problem att rida henne om man har kompetens och kan behålla lugnet.
Hon har haft tendenser till stegring och bakutsparkar dock tror jag det är p.g.a smärta så 6/12 förväntas besök på Husarby för hältutredning.
(..)
Anledning är endast för att jag ska hinna med skolarbete och lite "jobb" vid sidan av just nu. Hästen är allt för mig men vill ha henne i rörelse varje dag på något sätt.
Passar du in så får du gärna PM:a mig eller kommentera också."
Någon som känner sig manad att rida en ev halt häst enligt bestämt träningsschema med pedantisk ägare och betala för det?