Annonsera mera del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Det är nu tråkigt men för mycket arbete för lite tid och ändrade familjesituationer så säljer jag min häst
XXX som är en varmblodstravare som aldrig gått trav , så hon kan fatta galop och är hjälpsam och lärdomsrik!
Har börjat rida från grunden och små hoppat ca 50-70 cm. Det tycker hon är jätte roligt och arbetsvillig !men kan också bli osäker i ridning när hon är ensam uteritter om något inte legat där förut så undrar hon va det kan va för något skrämande, så behövs en ruttenerad ryttare och helst 18+ i ålder så det behövs ruttenerad ryttare!"

Jaa det var många ord på liten yta. Ändrade familjesituationer, bara det. Men tur att hästen är lärdomsrik!
Det här med punkter och rättstavning kanske är ett okänt fenomen i hästannonsvärlden?

OCH stark ägare, skulle jag vilja tillägga isf. Man kanske får göra något styrkeprov innan köpet, som typ inför brandmanutbildning eller så?

Alltså.......vi är helst två när vi selar på lokselen. Jag bär den helst inte själv och att få den över ryggen på min c-ponny (fjordhäst) är faktiskt ett reellt problem. Den är skittung, så vi människor kanske skulle göra ett styrkeprov först :o :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka