Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om dom inte ligger på hens hästar, vart ligger dom då?"Har tre sadlar som jag vill blir av med. de är i väldigt fint skickde säljs pga att de inte ligger på mina hästar. två alround mot hopp och en dressyr sadel. kom med bud dock inte skambud. bilder kan skickas."
Några förslag på rimligt bud på sadel av okänd storlek, bomvidd, märke, modell, ålder och färg?
Fadern har bara en registrerad avkomma i Blå basen och det är inte den här individen. Kan vara nyimporterad men något pass finns inte än. Bidrar till den "seriösa" bilden!Icke godkänd hingst till avel, foto taget i en mycket konstig vinkel snett uppifrån, man ser ingenting av hur hingsten ser ut förutom att han har ovanlig färg. Men det som verkligen sticker ut på bilden är tränset med groteska mängder bling på.
Givetvis är det enda som är viktigt hur han kommer att nedärva sin ovanliga färg.
annons på en häst för 110"
"Är inte intresserad av att låta röntga h*n, då h*n säljs så billigt".
Eh, nejtack. Hos mig blinkar varningslampan för krångel direkt. Vaddå "inte intresserad av att låta röntga"? Om jag som köpare vill det då? Menar de att jag inte FÅR röntga hästen då iom det hiiimla billiga priset, eller menar de att DE inte tänker röntga den själva utan är du intresserad får du ordna det själv?
Jag är förvirrad
Visst är det den som varit körhäst? Den ser jättekonstig ut i kroppen.Finns en häst ute som säljs för ridning. Står ingen ras men exteriöern är slående lik denna fast med längre rygg då:
OBS detta är inte annonsbilden!
Finns en häst ute som säljs för ridning. Står ingen ras men exteriöern är slående lik denna fast med längre rygg då:
Finns en häst ute som säljs för ridning. Står ingen ras men exteriöern är slående lik denna fast med längre rygg då:
V Om man ljuger och säger att man ska rida den bara och sen startar i trav, vad händer då?
Jag trodde det var stolen som var till salu.Hittade den här bilden i en annons:
Tränset måste ju verkligen hänga på det enda stället i hela huset där det i princip är kamouflerat...