"
Söker du en vän med stor personlighet och intregitet. Någon att göra genombrott med? Någon att utbilda från grunden och kämpa tillsammans med? Någon som i framtiden kommer att plocka många rosetter? Då tycker jag att du ska fortsätta läsa.
Tuben är ett sto av särklass. Med mycket stort psyke till hennes nätta kropp. Hon mäter idag ca 1.68mkh och är smäcker och fin. Hon är mycket häst att rida, men villig att samarbeta och lära sig nya saker. Hon är lättlärd och rolig att umgås med. Tuben är sent tagen och behöver utbildas vidare. Hon går idag ca 1.20 under ryttare på träning. Men har potential för mer. Jag tror att hon är en framtidsstjärna, men livsförhållandena har ändrats. Och därför finns inte möjligheten att ta henne dit för mig. Och för hennes skull så vill jag att hon ska få komma någonstans där man kan ge henne förutsättningarna som hon förtjänar. Under den tiden som hon har varit hos mig, så har vi fokuserat väldigt mycket på uppfostran och arbete från marken. Så nu är femårstrotsen nästan ett minne blått. Tuben är efter den fina hingsten jeapordy, som har fina placeringar i svår klass-hoppning. Hon är lättlastad i både lastbil och transportsläp. Hon duschas och skos utan problem.Bilder och filmer finns för den som är intresserad.
Hemmet är viktigare än priset, så stirra dig inte blind på siffrorna utan maila mig och berätta vad du har att erbjuda.
Grundriden"
Tycker hela annonsen var eh men vissa delar var värre än andra. Och smäcker... Mnja, mager.
Jag kan ha fel men när jag läser den där annonsen ser jag en pissmärr ("stor personlighet, integritet, stort psyke") som ingen velat peta på ("sent tagen") men som tydligen lugnat ner sig ("femårstrotsen...").
Stavfelen är rätt gräsliga (jag har full förståelse för ev läs-och skrivproblem men då ber man någon korrläsa en annons!) och jag förstår inte vad som menas med flera beskrivningarna tex stort psyke?! Ett stort ego eller?!