Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att inte säga tilltalande namnEn kompis länkade en annons med en häst med det mycket talande namnet "Wallet Pain"
"Jag kommer i nuläget inte kunna ge mer än 4000kr men kan garantera ett toppen hem och massa kärlek och motion dagligen. Ingår utrustning så är det ju kanon."
Fast skriver man "tyvärr bara" så är det nog inte 40 000 kr människan tänkt skriva? För det är väl ett rimligt pris på det efterfrågade tänker jag..Kan ju hoppas att det fallit bort en nolla, annars förstår jag inte alls hur människan har tänkt.
Fast skriver man "tyvärr bara" så är det nog inte 40 000 kr människan tänkt skriva? För det är väl ett rimligt pris på det efterfrågade tänker jag..
jag fick en häst för 4000kr inklusive sadel, tyglar, grimna longerpisk och longerlina ^_^. oinriden shettis med fång tendenser, för ca 15 år sedan .Kanske personen i fråga tycker att 40 000 kr är lite i underkant? Jag vet inte, vill bara inte tro att någon har tänkt få en häst för endast 4000 kr... Fast det finns ju nog folk till allt.
Händer varje dag när folk letar shetlandsponnyer. Den ska vara frisk, inkörd, inriden och bra barnponny.Såg en annons som initialt såg ganska vettigt ut.. man sökte en ung häst som man kan utvecklas med. Hobbyhäst, grundriden och gärna lite utbildad sådär, snäll, lätthanterlig, trafiksäker, inga skador eller problem sen tidigare. Mankhöjd 150-170.
Sen tappade jag hakan:
"Jag kommer i nuläget inte kunna ge mer än 4000kr men kan garantera ett toppen hem och massa kärlek och motion dagligen. Ingår utrustning så är det ju kanon."
Ok??
Vad får man ens för UTRUSTNING för 4000 kr liksom? Och denna människa tänker sig att få en frisk, trevlig, utbildad häst också?
Och oavsett om jag kan tänka mig att sälja min häst för dessa pengar, aldrig i livet att jag skulle lämna den till någon som inte har mer än 4000 kr för INKÖP av hästen, hur mycket pengar har man till veterinärvård då? *ryser*
jag fick en häst för 4000kr inklusive sadel, tyglar, grimna longerpisk och longerlina ^_^. oinriden shettis med fång tendenser, för ca 15 år sedan .
fast jag håller med dig, för 4000kr får man knappt en ok sadel.
jag fick en häst för 4000kr inklusive sadel, tyglar, grimna longerpisk och longerlina ^_^. oinriden shettis med fång tendenser, för ca 15 år sedan .
Filmen "Children of Men" från 2006 handlar om ett dystopiskt framtidssamhälle där jordens människor har blivit infertila och människan håller på att dö ut som art. Mitt i detta mörker upptäcker dock huvudpersonen ett sista hopp för mänskligheten – en gravid kvinna.Eh..
"Ett sto efter Victory Party säljes till avel då hon så ofta är brunstig. Hon är inriden också men går ej att provridas.
F d travare, kan galoppskänkel och dressyr, men passar som sagt bäst till avel. Vid intresse mailas fler bilder."
Det finns en uppfödare som döper alla sina hästar till sådana namn, tex så har de fött upp hästar som de har döpt till Stroganoff och Kebab.
Eh..
"Ett sto efter Victory Party säljes till avel då hon så ofta är brunstig. Hon är inriden också men går ej att provridas.
F d travare, kan galoppskänkel och dressyr, men passar som sagt bäst till avel. Vid intresse mailas fler bilder."
Jag fick en frisk men lite besvärlig sjuårig quarterhäst för 3000kr (rätt antal nollor) för ett år sedan. Visserligen utan utrustning, men ändå.jag fick en häst för 4000kr inklusive sadel, tyglar, grimna longerpisk och longerlina ^_^. oinriden shettis med fång tendenser, för ca 15 år sedan .
Haha, ja så är det ja.@yennork Men det vet ju alla att sånt går i arv till avkomman, kan mamman galoppskänkel och dressyr behöver man ju inte lägga tid på att lära avkomman det!