ANMÄLDA till bruks -09

Sv: ANMÄLDA till bruks -09

Det skall bli riktigt roligt att kolla på Camello Field Farm såg han i karlstad när han vann.............

Nu har det tillkommit några fler!!
Baltimore visas igen, Caribo e. Cardento-Athlet Z-Cor de la Bryére ska bli intressant att de, skulle vara kul med en fin Cardento-hingst!!
Corlensky G II ska också visas igen, o så Eklundas Clinton-hingst Fantast!!

Var hittar ni denna info? Har letat runt men inte hittat, har alla tillgång till det?

Logga in på Tävlingsdatabasen-Internetanmälan, sök upp Bruksprovet under Tävlingar och se sedan anmälda hingstar under Hästförteckning.

Synd att Cavallo (f-06, e.Don Romantic-Callaghan) inte verkar bli anmäld. Såg den på Jällas rådgivande och tyckte den var grymt fin! Men ägarna kanske väntar ett år.

Ska bli mycket intressant att se Detroit (e.Don Frederico-Aarking xx) som fick 53 p som dressyr- och 49 p som hopptalang på sitt treårstest.

Senast ändrad:

Optic är ej anmäld ännu, här är listan från i dag:

Apollon (SWB) Akribori - Carolus I Svenskt Halvblod Ridhäst Christin Carlberg H Mörkbrun
Arandasj (SWB) Karandasj - Pilot Svenskt Halvblod Ridhäst Elisabeth Persson H Mörkbrun
Baltimore Balou du Rouet - Landor S Svenskt Halvblod Ridhäst European Dressage Design AB o Horseica H Svart
Bel Air (SWB) Ragazzo - Alpen Fürst Svenskt Halvblod Ridhäst Jensen Hest o Rytter H Mörkbrun
Bonzai (SWB) Bocelli (SWB) - Warkant Svenskt Halvblod Ridhäst Stuteri Stubbäng H Brun
Camello Field Farm (SWB) Camiell-Flamingo Z - Helwan Svenskt Halvblod Ridhäst Christina Eriksson H Brun
Carême (SWB) Radiator - Contender Svenskt Halvblod Ridhäst Eva Gudmundsson och Karl-Henrik Olofsson H Brun
Caribo Cardento - Athlet Z Svenskt Halvblod Ridhäst Nathalie Mjörnefeldt H Skimmel
Carson JR Oceanhill (SWB) Carson Ask - Electro Svenskt Halvblod Ridhäst Sigurd Dahl H Brun
Chipollini S Cassini I - Landgraf I Svenskt Halvblod Ridhäst Helene och Thomas Sandström H Skimmel
Common Sense (SWB) Contendro - Cardento Svenskt Halvblod Ridhäst Britten Werner H Brun
Corlensky G II Cornet Obolensky - Arpeggio Svenskt Halvblod Ridhäst Inger-Marie Hemmingsen H Skimmel
Cous Cous Que (SWB) Quite Easy - Irco Mena Svenskt Halvblod Ridhäst Renée Johansson H Brun
Dalwhinnie (SWB) De Niro - Rohdiamant Svenskt Halvblod Ridhäst Birgitta, Torsten Hansson och Västra Hoby Stuteri H Mörkbrun
Damino SD (SWB) Don Romantic - Amiral Svenskt Halvblod Ridhäst Licenshållare: Stall Waldhof H Fux
Detroit Don Frederico - Aarking xx Svenskt Halvblod Ridhäst Birgitta Kjellin Häst AB H Mörkfux
Digital VT (SWB) Diamant de Semilly - Laptop Svenskt Halvblod Ridhäst Hsselkulla Invest AB H Brun
Don Cruise Don Crusador - Prince Thatch xx Svenskt Halvblod Ridhäst Karin Isgren-Karlsson H Svart
Don Gayble (SWB) Don Charly - Rex Svenskt Halvblod Ridhäst Hans Öberg H Fux
Fantast vh Zwarte Pannenhof Clinton - Quat'Sous Svenskt Halvblod Ridhäst Lena och Benny Zeiloth H Brun
How Ewer Kostolany - Münchhausen Svenskt Halvblod Ridhäst Björkås C o M H Svartbrun
Infernal T (SWB) Indoctro - Cortez Svenskt Halvblod Ridhäst Olle Olsson H Brun
Isac (SWB) Hip Hop (SWB) - Master Svenskt Halvblod Ridhäst Per-Christer Bengtsson H Brun
Maserati (SWB) Metall - Tip-Top Svenskt Halvblod Ridhäst SEA Konsult i Flyinge AB, P-E Lang, Bodil Lindahl H Mörkbrun
Mr. Gold G Milan - Lobster Svenskt Halvblod Ridhäst Louise A. Lökken och Sture Andersson H Svartbrun
Notchino (SWB) Cappucino - Key-Note xx Svenskt Halvblod Ridhäst Lars Rosenlund H Fux
Right Man (SWB) Roderik - Pilot Svenskt Halvblod Ridhäst Lars Forsström H Skimmel
Starkko Stakkato - Silvio I Svenskt Halvblod Ridhäst Maria Leijon H Fux
Top of the Hill Corlando (ex Corland) - Clover Hill Svenskt Halvblod Ridhäst John Hickey H Skimmel
Vivaldi Indoctro - Nimmerdor KWPN Ridhäst Westlife Ab H Mörkfux

Kul med de nya anmälningarna!

Bel Air vill jag gärna se, intressant möderne från samma stostam som Butterfly Flip.

Isac från spännande prestationsmöderne där i alla fall mormor och hennes helsyster gått svår hoppning (fast Master verkar lite felplacerad...) Han är väl den ende med båda föräldrarna födda i Sverige.

Kul att Maserati kommer!

Right Man har samma mamma som Lucky Point!

KL

How Ever låter spännande tycker jag, sedan håller jag tummarna för Maserati.

Synd att Cavallo (f-06, e.Don Romantic-Callaghan) inte verkar bli anmäld. Såg den på Jällas rådgivande och tyckte den var grymt fin! Men ägarna kanske väntar ett år.

Håller tummarna för att han visas fram om inte i år så nästa.. Kommer ur samma möderne som mitt sto så lite partisk är jag allt (utan att ha sett honom) :D Kul att du gillade honom!

Hälsningar Monika

Jag tror det kommer att bli ett trevligare bruksprov än på länge!!:bump:

Kul att Maserati kommer!

Tycker jag med, håller tummarna för honom detta år! Hade varit mkt roligt med en godkänd broder till mitt sto!
Håller även en tumme för Bonzai som är efter den trevliga hingsten Bocelli ;)!

Senast ändrad:

Ja, där båda föräldrarna är svenskfödda kanske? Var det 2 med svensk pappa, resten med utländskt.

Såg Dalwhinnie i 4-årsfinalen under Breeders, skall bli spännande att se honom igen.:)

Ja, tack, det är verkligen jättekul att ha med en uppfödning! Han är ju bara tre år men det ska bli spännande att följa!

Hälsn Ann

Liknande trådar

Avel Två veckor till årets första treårstest, så nu drar jag igång denna tråden igen! :) Här diskuterar vi alltså de hingstar som godkändes...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 952
Senast: athena
·
Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
30 602
Senast: Vingra
·
Avel I nästa vecka börjar det, här är listan från ASVH över vilka hingstar som ska visas fram, vi kan väl fylla i vilka som rekommenderas...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
27 615
Senast: SeagirlM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka