ANMÄLDA till bruks -09

M

M_Q

Man använder sig utav tävlingsdatabasen iår och nu har anmälningarna börjat komma in!
följande är anm. hittills...

Namn
Härstamning

Camello Field Farm (SWB)
Camiell-Flamingo Z - Helwan

Chipollini S
Cassini I - Landgraf I

Common Sense (SWB)
Contendro - Cardento

Damino SD (SWB)
Don Romantic - Amiral

Digital VT (SWB)
Diamant de Semilly - Laptop

Don Gayble (SWB)
Don Charly - Rex

Infernal T (SWB)
Indoctro - Cortez

Mr. Gold G
Milan - Lobster

Starkko
Stakkato - Silvio I

Top of the Hill
Corlando (ex Corland) - Clover Hill

så fyll på när det kommer ut ;)

Sv: ANMÄLDA till bruks -09

Åhh, vad jag hoppas att Top of the Hill kommer till start iår. Så otroligt spännande stam.

Tycker att Digital VT har en mycket intressant stam!

Var det någon som såg honom i år eller var han stuken redan efter vet-besiktningen?
För visst ströks han väl för hälta eller dyl?

Kul att Top of the Hill provar igen!

såg Digital i flyinge på 4-års, mkt fin häst!!
Tkr Chipollini låter spännande :) någon som vet vem som rider honom?

Intressant med en son till Don Charly, men det var ett lustigs blandat möderne han hade.

Mumsigt :d. Jag beställde tågbiljetter nyss, så nu hoppas jag kunna åka på mitt första bruksprov :).

Tycker att Digital VT har en mycket intressant stam!

Var det någon som såg honom i år eller var han stuken redan efter vet-besiktningen?
För visst ströks han väl för hälta eller dyl?

Ja han rullade fast i boxen på natten o var sen tyvärr inte riktigt ren vid vet bes, men såg mkt trevl ut på breeders, hoppas verkligen på honom, mkt intressant stam!!

Digital verkar ju komma från ett bra mödrene, hon har tidigare lämnat Quando VT, o så fick digitals helsyster diplom o vann 3-års...
hittar inget mer längre bak dock...

ang. TOTH så sa ryttaren som red honom på championatet att han är otroligt lättriden. Finalen va 3e gången hon satt på hästen!

Digitals mamma är köpt på Hannovers elitfölauktion dvs tysk stostam. Fick själv dubbeldpl på 3-års.

Jag var och smygtittade lite på Starkko för några veckor sedan, det ska bli mycket intressant att se honom på bruksprovet i februari, en jättefin häst med spännande stamtala.

Chipollini S
Cassini I - Landgraf I

Common Sense (SWB)
Contendro - Cardento

Infernal T (SWB)
Indoctro - Cortez

Starkko
Stakkato - Silvio I

:d:d:d:d Tur att man köpt sig ett stoföl säger jag bara! Så man kan betäcka lite senare :idea:

ser fram emot bruksprovet! :bump: :) önskar bara att jag hade fler ston :rofl: blir nog till att sälja ridhästarna och bara ha avelsston tror jag! :idea:

Jag var och smygtittade lite på Starkko för några veckor sedan, det ska bli mycket intressant att se honom på bruksprovet i februari, en jättefin häst med spännande stamtala.

mkt intressant, men hur är det med hans storlek, fattade på Jan Ove som att han tyvärr också är lite liten (ett av Stakkatos "problem" att en del blir små) men jag hoppas jag missuppfattade honom :) vad är din uppskattning?

Tack till Er som sagt era erfarenheter om Digital, tycker han är intressant men han är väl av större modell? Skulle kanske passa till min xxa då men till halvblodet blir det en liten hingst..

Han är ingen bamsehäst, men det finns nog att växa lite i hos honom också samt muskla sig, han är ju bara 2,5 år. Han gav ett större intryck än t ex Stalypso och är inte lika "ponnyaktig" som honom, jag har ju haft äran att hälsa på båda dessa herrar i stallet nu;). Båda dessa har ett vackert huvud gemensamt, jag har sett några e. Stakkato med lite stora tyngre huvuden och det gör ganska mycket på utseendet tycker jag.

va kul, det låter lovande, tycker han har en väldigt bra stam!! Det är väl inte för inte man rek ston med vackert huvud o storlek till Stakkato... ;):D

Digital är väl runt 168 tror jag

Liknande trådar

Avel Två veckor till årets första treårstest, så nu drar jag igång denna tråden igen! :) Här diskuterar vi alltså de hingstar som godkändes...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 952
Senast: athena
·
Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
30 602
Senast: Vingra
·
Avel I nästa vecka börjar det, här är listan från ASVH över vilka hingstar som ska visas fram, vi kan väl fylla i vilka som rekommenderas...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
27 615
Senast: SeagirlM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka