Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
dessutom har pållen fått feber så jag kan inte åka, nu får jag säkert ett krav hem i brevlådan på efteranmälningsavgiften oxå jävla pisstävling
I den här tråden var det väl mera klagomål på att fios bank inte betalade i tid trots att den lovat det?
Och jag vidhåller min åsikt om att snigelpost är förlegat och att man isf ska köra hela det gammalmodiga racet med RM i lådan också.
Dessutom är jag helt övertygad om att de flesta här har sett baksidan av att arrangera tävlingar också så du kan kliva ner från dina höga hästar och fundera på vem man arrangerar tävlingar för?
YES! Äntligen en vettig kommentar...tänk om alla kunde fatta att vi är lika beroende av varandra? Hur många tävlingar skulle det bli om inga ryttare kom? Och hur många skulle kunna tävla om det inga arrangörer fanns?
Att bli behandlad med respekt åt bägge håll är inte för mycket begärt och jag anser inte att vi ryttare ska behöva känna nån tacksamhet över arrangerade tävlingar lika lite som nån arrangör ska känna sig tvingad att ordna en tävling. Ni arrangerar och tjänar pengar till klubben, vi rider och betalar för nöjet. Ett bra sätt att utbyta tjänster och gentjänster.
mm men det skrevs tidigare och skrivs igen. Allt som står i TR kan ändras nästa gång. Bara att framföra sina åsikter. Ang anmälningar och betalning, det går inte ihop om man följer TR.Barynia Ursäkta en kommentar, men eftersom det står i TR att anmälan skall vara mottagaren tillhanda senast klockan 18.00 om inget annat meddalats, så är det ju så, och inget att orda om.