anmäla till två banor?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Lindi
  • Startdatum Startdatum
L

Lindi

Anmälde idag till Lunden fre 13:e. Kalmar har oxå ett bra lopp den 13:e, kan jag anmäla dit med? Lundens listor kommer ju först på måndag (anmälning för danska då) och då är det även anmälningar till Kalmar. Hur gör man då? Kan jag säga när jag anmäler till Kalmar att han även är anmäld till Lunden och att han i första hand ska starta där? Kan dom vänta tills deras listor kommit? (om han nu mot förmodan kommer med...)

Jag vet inte hur det år till när man anmäler utom land och till sverige .men i sverige räcker det med att säga att hästen ska me om den kommer med. :D

Vid Internetanmälan brukar jag göra en prioritering i "övriga kommentarer-rutan" om jag anmält till flera banor, det måste ju vara enkelt att göra även om du har anmält utomlands?

Men det förutsätter ju Internetanmälan :)

/// ghost

ok, då ska jag försöka komma ihåg att säga det när jag anmäler... :crazy:
Hur kommer man igång med internetanmälning?

Gå in på STC's sida under blanketter, kolla efter användarkonto hos STC (?) Faxa eller skicka in så får du användarnamn och lösen om en vecka ca

Funkar mkt bra, slipper passa telefontider kan anmäla flera dagar i förväg om man vill och billigare!

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 201
Senast: lundsbo
·
Ridning Hej. Jag har ett stort problem med mitt travar sto som jag behöver hjälp med. När jag rider på banan så går hon jättefint och lugnt i...
Svar
11
· Visningar
1 969
Senast: Karoliten
·
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 761
Senast: Exile
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar