Anmäla brott

via

Trådstartare
Jag skulle vilja anmäla ett brott.
En person uppmanar andra till våld/dråp/mord.
Jag har bildbevis på brottet.
Brottet är på inget som helst vis riktat mot mig. Kommer mitt namn ändå att finnas i anmälan?
Orsaken till att jag undrar är att personen anmälan i så fall skulle rikta sig mot umgås i väldigt otrevliga kretsar och jag vill inte dra på mig och min familj deras ilska.

Jag tror din fråga är bättre ställd till Polisen. Detta blir bara mer eller mindre kvalificerade gissningar.

Telnr 114 14, det går bra att diskutera runt olika frågor. Eller gå in på en polisstation, dock brukar öppettiderna vara väldigt.... speciella.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 686
Senast: Farao
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 597
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under en tid använt Facebook dating och Tinder. På fb har jag bara kollat på dem som redan klickat gilla på mig och har inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 074
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 271
Senast: Djurvän
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hata mat
  • Scenföreställningar
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur