Anky-kandar....

HannaZ

Trådstartare
Har köpt ett Anky-kandar (begagnat fast endast provat).

Är det nån som vet hur bred nosgrimman är?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Anky-kandar....

Är inte helt säker men har för mig att den ligger på 3cm precis som tränset men det kan även vara 4cm med lite tur.

Ok. Köpt det av en tjej sopm tyckte att nosgrimman blev för bred och tjock för hennes häst som tydligen har ett nätt huvud.

Är som sagt inte helt säker, maila och be om mått på hur bred nosgrimman är. Så svårt bör det inte vara att mäta :p

Nja, jag är inte så besatt av breda nosgrimmor så om ingen vet här kan jag vänta tills det dyker upp.

Superfint träns !
btw, är det verkligen *bredastenosgrimman* hysteri !
okej, det är snyggt men jag blir lite less..

Kan nu stilla allas nyfikenhet ;) och meddela att nosgrimman är 43mm bred.

Snyggt! Synd att det bara fanns i svart:( Man ska passa på att handla i dollar nu, det blir ju billigt när den sjunker:banana: Såg att priset angavs i dollar.:idea:)

KL.

Eftersom länken var olämplig. så lägger jag in en bild på kandaret (dock utan bett och inte en speciellt bra bild...).

ankykandar.jpg

Måste lämna in nosgrimman och få nackremmen kortad. Nosgrimman verkar vara till en elefant. Notera att kökremmen är spänd i typ 3.e hålet utifrån... Jäkligt långnäsad häst som skulle kunna ha det som det är nu...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 374
Senast: tuaphua
·
Fordon Enligt listor ska vi ha A-mått 984 på förtältet. Tydligen ett udda A-mått då det inte finns några begagnade till skapligt pris. Men...
Svar
1
· Visningar
252
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Är det nån härinne som varit i kontakt med jourhavande präst? Hur var det? Kändes det som det gav nåt? Är inte troende och tvekar även...
2
Svar
26
· Visningar
2 064
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist