mylisen
Trådstartare
jag vet inte vad jag ska säga....
min dotter går i ettan och har aldrig pratat om sex förut vilket jag tycker är helt normalt i den åldern, alltså att inte prata om det än.
vad jag sett och förstått så är killarna ganska burdusa i sitt sätt att prata och det är mycket fula ord om f---a k-k k----a
nu leker hon med sin kompis och den ena är en kille och den andra en tjej och de är tillsammans, alltså de är två tjejer som leker detta.
hon kommer in och berättar vad de leker, att han väntar på henne att hon ska komma hem och att de kn---ar
jag står på en pall och målar........höll på att ramla ner och tappa penseln.
vet inte hur jag ska hantera det här.
tycker inte att det är ok.
summan blev att jag skällde på henne, kanske inte det smartaste men jag blev så chockad.
ja ja säger hon men vad heter det då?
öh.....
hjälp mig snälla ni.
kan tilläggas att jag har extremt svårt för det sexuella själv av olika anl.
vill ju inte smitta av mig på henne.
men hur sjutton ska jag ta det här och när ska man börja prata om sex?????
tack för att ni läste, det var skönt att få skriva av sig det.
min dotter går i ettan och har aldrig pratat om sex förut vilket jag tycker är helt normalt i den åldern, alltså att inte prata om det än.
vad jag sett och förstått så är killarna ganska burdusa i sitt sätt att prata och det är mycket fula ord om f---a k-k k----a
nu leker hon med sin kompis och den ena är en kille och den andra en tjej och de är tillsammans, alltså de är två tjejer som leker detta.
hon kommer in och berättar vad de leker, att han väntar på henne att hon ska komma hem och att de kn---ar
jag står på en pall och målar........höll på att ramla ner och tappa penseln.
vet inte hur jag ska hantera det här.
tycker inte att det är ok.
summan blev att jag skällde på henne, kanske inte det smartaste men jag blev så chockad.
ja ja säger hon men vad heter det då?
öh.....
hjälp mig snälla ni.
kan tilläggas att jag har extremt svårt för det sexuella själv av olika anl.
vill ju inte smitta av mig på henne.
men hur sjutton ska jag ta det här och när ska man börja prata om sex?????
tack för att ni läste, det var skönt att få skriva av sig det.