Ångrar mycket och ägnar i perioder alldeles för mycket tid åt att späka mig mentalt över val jag gjort. Det är främst relationer, att jag skuldsatte mig som ung vilket tog lång tid att betala bort och att jag inte hade ett större perspektiv som tonåring och var så destruktiv. Men det är enkelt att tänka när man kommit ut på andra sidan och utvecklats lite.

Jag ångrar inget. Det går inte att göra ogjort ändå. Ska jsg vara helt ärlig så hade jag inte ens gjort det ogjort om jag fick vrida tillbaka tiden. Inte nån av mina dåraktiga dumheter.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
296
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 478
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?