karamelldrottningen
Trådstartare
Ångrar ni någonting i livet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara sånt jag inte hunnit med!Ångrar ni någonting i livet?
Gud jaÅngrar ni någonting i livet?
Satt just och formulerade ett liknande svar i huvudet med ett tilläggNä, det är slöseri med tid. Vissa saker har väl inte varit jättesmarta men vem är jättesmart alltid.
Jag är summan av mina val och erfarenheter, det skulle kännas konstigt att ångra något som gjort mig till den jag är.
Satt just och formulerade ett liknande svar i huvudet med ett tillägg
Ofta säger folk att de bara ångrar saker de inte gjort men då säger man ju, om det inte rör sig om småsaker, i samma mening att man ångrar något man gjort för livet består ju av val eftersom man inte kan göra allt.
Om jag visste det jag vet idag om mitt yrkesliv hade jag nog valt att läsa nåt annat.Min universitetsutbildning. Hade helt klart valt något helt annat om jag kunde spola tillbaka tiden. Vet inte om det gör saken värre eller är plåster på såren att jag valde att doktorera på det
Skriver under på denna.Nä, det är slöseri med tid. Vissa saker har väl inte varit jättesmarta men vem är jättesmart alltid.
Jag är summan av mina val och erfarenheter, det skulle kännas konstigt att ångra något som gjort mig till den jag är.
Skriver under på denna.
Visst kan jag känna varför gjorde jag/gjorde jag inte sådär för men försöker se det som en erfarenhet och släppa ganska fort att jag gjort "fel" val, det är lätt att vara efterklok.
Precis.Ja, klart att det är bra att lära sig av sina misstag men det känns som väldigt dumt att fastna i dem. Det intressanta är ju framtiden.
Ja, precis så här tänker jag. Det är klart att jag gjort några korkade val och med facit i hand borde jag gjort annorlunda. Flera gånger borde jag säkert gjort annorlunda även utan att ha facit. Men hur det än är så har ju mina lett mig fram till idag och just idag är det ganska bra.Nä, det är slöseri med tid. Vissa saker har väl inte varit jättesmarta men vem är jättesmart alltid.