Angående Kalla Faktas program....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Angående Kalla Faktas program....

är inte det märkligt?

Många verkar ju veta om att det finns inom travet eller ifa HAR funnits...
är det är konstigt att ÅS inte ställer upp i intervjuer?
är det inte konstigt att han behöver den advokaten han har anlitat?

rent mjöl i påsen någon :cool:

Blir häpen över vad folk anser är skyldigt beteende? :eek:
Vad ska han säga i en interviuv? Jag har inte gjort det?
Dessutom han han ju ställt upp o sagt att han är bedrövad o ledsen över anklagelserna..

Vilken advokat hade varit mer lämplig tycker du? :confused:

Ingen special sele dock, utan utrustning som gör att hästen inte kan slå... eller kan o kan, den minimerar chansen.

Anser du att det alltid är olämpligt att köra barfota i lopp, eller bara när hästen inte har tillräckligt med hov för det?

Bara när hästen i lopp körs barfota i lopp och kommer in med blödande hovar.

Den som sedan före loppet va olämplig och "trodde" hästen hade tillräckligt med hov för barfotakörning borde stängas av i minst en månad.

Ingen special sele dock, utan utrustning som gör att hästen inte kan slå... eller kan o kan, den minimerar chansen.

Det minimerar oxå chansen att alla som har en anställning och är rädda om sitt jobb eller i framtiden fortfarande vill ha en framtid (om det nu finns ngn) inom travet skulle delge hela sanningen.

Det minimerar oxå chansen att alla som har en anställning och är rädda om sitt jobb eller i framtiden fortfarande vill ha en framtid (om det nu finns ngn) inom travet skulle delge hela sanningen.

Ibland så häpnas jag över din inlägg!:eek:

Senast ändrad av en moderator:

Ja får göra som jag brukar efter dina inlägg:
:confused::confused::confused:

Inget svårt alls att förstå vad Coari menar.

Jag tror inte att det bockas och bugas för de som skulle våga anmäla. Kanske en kort tid, men få skulle vilja anställa anmälare.Anledningen till det är säkert flera, olika, beroende på vem, en anledning kan vara att det är få som är helt renhåriga och skulle klara sig med ett som liknar inspektör i hasorna hela tiden.

Och de två som satt i TV, han menar han sa upp sig...hmm..det vet vem som helst att när det gnisslar så kan man bli erbjuden att säga upp sig själv.

Inget svårt alls att förstå vad Coari menar.

Jag tror inte att det bockas och bugas för de som skulle våga anmäla. Kanske en kort tid, men få skulle vilja anställa anmälare.Anledningen till det är säkert flera, olika, beroende på vem, en anledning kan vara att det är få som är helt renhåriga och skulle klara sig med ett som liknar inspektör i hasorna hela tiden.

Och de två som satt i TV, han menar han sa upp sig...hmm..det vet vem som helst att när det gnisslar så kan man bli erbjuden att säga upp sig själv.

Vad har det med "special utrustningen" att göra? :confused:

Jag vet inte heller vilja FÅ som är renhåriga?
Men av alla de travfolk jag mött o pratat med så är det ingen som inte är överrens om att ström inte är något man ska använda sig av o alla är överenns om att är ÅS skyldig sa har han inget i travet att göra.

Jag angav vilken författning jag saxat från!
Det borde väl räcka! Kan ingen som uttalar sig leta reda på relevanta författningar själv utan bara stödja sina inlägg på lösa påståenden?
PL

Inget, det har jag inte påstått, svarade bara att jag förstod vad Coari menade.

Jo, det förstod jag.. och efter din förklaraing förstår jag Coaris inlägg oxå.

Men Coari citerade mitt inlägg om utrustningen.. därför undrade jag vad det har med utrustning att göra...

Ja, vad säger man!?Alltså namnbytet menar jag.

Om man kollar har det hetat en del olika under veckan ;)
Men men, spela roll vad det heter, innehållet är ju det samma o stör sig "folk" å just namnet så byt då... Så blir det en sak mindre hacka på...

Mest nyfiken är ju jag på "de uppgifter" STC lömnat till skövde polisen... Jag hatar att va nyfiken.. :devil:

Jag angav vilken författning jag saxat från!
Det borde väl räcka! Kan ingen som uttalar sig leta reda på relevanta författningar själv utan bara stödja sina inlägg på lösa påståenden?
PL

Gå då tillbaka och läs varför jag skrev att det är olagligt, att använda grisfösare i en specifik situation är olagligt vilken som menades får du själv ta reda på.

Om man kollar har det hetat en del olika under veckan ;)
Men men, spela roll vad det heter, innehållet är ju det samma o stör sig "folk" å just namnet så byt då... Så blir det en sak mindre hacka på...

Mest nyfiken är ju jag på "de uppgifter" STC lömnat till skövde polisen... Jag hatar att va nyfiken.. :devil:

Ja,jag är inte nyfiken,jag vill bara veta!:devil::D
Sen en sak till som folk bör veta,det är en tidning som har den där ligan inte STC eller vi aktiva.

Men om STC, samtidigt som de lämnar in uppgifter om ÅS, samtidigt inte fortsätter avstängningen, borde det inte tyda på att det som inkommit är till ÅS`s fördel?

Men om STC, samtidigt som de lämnar in uppgifter om ÅS, samtidigt inte fortsätter avstängningen, borde det inte tyda på att det som inkommit är till ÅS`s fördel?

Jag spekulerar nu moderaton får ta bort de här inlägget om det är olämpligt,
en man i från STC stod på TV och sa att STC har egna lagar och vad jag vet så har vi en lagbok i Sverige och den ska alla följa.Om det kan ha något med det att göra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka